Gametopic

Want wie houd er niet van een potje gamen?

Voor alle Animal Crossing liefhebbers:

4 likes

Jaa! De container is nu aangekomen hier in Calgary en dat betekent dat mijn PC en PS4 ook bijna weer hier zijn. Far Cry 5 ligt al klaar en ga denk ik ook toch wel een pre order doen van Detroid: Become Human. Wilde eerst even wachten tot niet alleen reviewers hebben gespeeld om te zien of het wat is, maar ik vind het thema/onderwerp zo vet dat ik m eigenlijk gelijk wil hebben haha!

2 likes

Ik zag laatst de trailer van de nieuwe Tomb Raider voorbijkomen:

Die ga ik wel spelen denk ik. Maar ik kijk vooral uit naar de nieuwe The Last of Us, al heb ik geen idee wanneer die precies verschijnt. En mijn broertje speelt nu de nieuwe God of War, waarna ik hem mag lenen.

1 like

Zo vet!! Can’t wait voor deze Tomb Raider en Last of Us. Speel nu Tomb Raider 2013 nog. Moet denk ik ook maar een PS4 gaan aanschaffen
 met m’n mac kom ik ook niet ver. Rise of the Tomb Raider is na 3 jaar nu pas op de mac uitgekomen :smile:

Vandaag met m’n vriend wat PS3 two player games gehaald, lekker ouderwets op de bank wat gamen. Iemand nog offline two player games aanraders?

En heeft iemand The Last Guardian gespeeld op PS4? Zie dat die nu 15 eu is in de Playstation Store voor PS+ members!

1 like

Ik vond Diablo 3 op de PS3 leuk.

En Borderlands.

1 like

Hier een World of Warcraft nerd.

En sinds kort spelen mijn man en ik A Way Out. Da’s echt een aanrader!

3 likes

@Memoire Ni No Kuni Wrath of the White Witch is echt heel erg leuk en mooi op de PS3!

Speelt er iemand Ni No Kuni II toevallig? Vertel me alsjeblieft dat het nog een keer leuk word :frowning:

1 like

@Kurisu @Celeone @Sedana thanks voor de tips jongens!! Echt leuk al die games. :blush:

@Sedana ik zag de trailer van A Way Out idd, heel vet gedaan. Dat lijkt me nu echt een goede two player game.

@Kurisu Ni No Kuni Wrath ziet er ook heel leuk uit, maar die is niet offline two player/co-op toch?

1 like

Oh ja goed punt. Sorry is een van m’n fave games dus zodra iemand zegt “weet je nog een leuke game op ps3” negeer ik alle context

1 like

ik zou wel echt beginnen met Automata! Te goed om te laten wachten!!

Ik heb van @kiezeltje laatst until dawn en beyond two souls gekocht en vond die echt heel vet! Heeft iemand aanraders voor vergelijkbare spellen?

Life is Strange lijkt qua gameplay op Until Dawn. Het is alleen geen horror. Je hebt ook nog Life is Strange: Before the Storm, die game speelt zich af voor het ‘hoofdspel’.

Ik zat maar te twijfelen. Maar wat voor een soort spel is stardew vakkey nou precies? Harvest moon kloon?

Aaaah, de multiplayer is er eindelijk?? :scream: Ga het binnenkort proberen.

Love Stardew!! Is er veel nieuwe content in de update? Multiplayer kan ik niet zoveel mee, ken verder niemand die het met me wil spelen haha

Ik doe mee als we een gezamenlijke farm starten :sunglasses:

@Prikkelbaar @Kurisu jaa leuk, ik doe ook mee

1 like

Yep, ik was het tot nu alleen vergeten te downloaden :flushed:

1 like

Ik game veeel te weinig momenteel maar volgens mij kun je me vinden onder Sherida

Steam: Rikuroa
GoG: Concram
Discord: Nivora#4506

al speel ik eigenlijk nooit iets van multiplayer dus echt nuttig is het niet :’)