Weet jij toevallig of oudere versies van Zelda ook naar de switch komen? Ik wil zo graag weer ocarina of time, of Twilight princess spelen !
Buh geen animal crossing nieuws, gewoon helemaal niks
Zijn er hier mensen die AC New Leaf spelen? Ik wil graag nieuwe vrienden (of uberhaupt vrienden want ik heb er geen) 3196-9131-9961
Ja ik! Maar ben afgelopen week opnieuw begonnen, dus mijn stad is alles behalve indrukwekkend
FC: 1350-0339-5806
Haha mijne ook niet zo hoor Het duurde even voor ik het spel doorhad
Bioware’s Anthem is vanaf vandaag als demo te spelen ( 10 uur ) als je origin access hebt ( kost 3.99 per maand) Ik heb er zo’n hard hoofd in maar toch ben ik die shit nu aan het downloaden
Ik ben juist enorm hyped over Anthem, al sinds E3 2017! Koop hem voor mijn vriend’s verjaardag. Kan ik 'm ook mooi spelen
Jaaa ik zag hem gister!! Vet veel zin in, ga ik sowieso kopen. Zo cute inderdaad
Ik weet nog steeds niet wat ik van Anthem moet vinden. Gameplay is wel leuk, erg mass effect Andromeda meets Iron Man maar het multiplayer aspect is echt ongelofelijk poep en het voelt allemaal wat oppervlakkig en repetitief. Je kan wel solomissies doen behalve voor bepaalde stukken. Game is wel heel mooi en performance is goed plus voice acting is nice.
Ik was vandaag begonnen aan what remains of Edith Finch en heb hem uitgespeeld. Deze was toen gratis via EpicGames. Wel een geinig spel, maar alles werd eigenlijk wel heel erg voorgekauwd.
https://www.stardewvalley.net/android-version-coming-soon/
Stardew Valley komt naar Android! Denk niet dat ik die app ga kopen. Lijkt me eigenlijk helemaal niet fijn spelen op een telefoon. Misschien op een tablet wel
Zag dat eindelijk Diablo 3 voor de Switch in prijs verlaagd is. Die ga ik mooi met personeelskorting kopen aankomende week
Heeft er iemand hier Kingdom Hearts 3, en bevalt het?
ik heb hem uitgespeeld was wel prima als vond ik het wel mager qua moeilijkheid, het meest storende is dat ik mijn kopie niet verkocht krijg :’)
Ja klopt. Volgens mij is het ook een gesloten spel met bepaalde grote gebieden die je wel helemaal kan uitkammen om meer xp enzo te krijgen, en waar je ook later kan terugkomen. Ik probeer wel altijd de Tombs gedurende het spel te doen, want na de main campaign vind k het altijd een beetje zinloos ofzo plus je bent helemaal uit de verhaallijn.
Jij verkoopt hem voor PlayStation zeker?
ja
Haha shit, ik heb Xbox One, maar wil hem toch wel een keer proberen. Misschien kan ik ergens een leuke deal vinden.
ik denk dat je hem over een maand wel voordelig gaat kunnen vinden, dat is meestal toch zo bij grote PS4 releases
Zijn er nog andere meiden die League of Legends spelen en af en toe samen willen spelen?