Haha ah hoezo durf je niet in de discord? Ik vind Raymond trouwens helemaal niet bijzonder, ik snap de hype om hem heen niet zo goed haha.
Ja weet niet, loop altijd achter met dat soort dingen, oma weet het niet hoor zeg maar. Maar goed ik vind hem niet zo sympathiek tot nu toe
Ik weet niet meer wie het zo jammer vond dat The Last of Us II werd uitgesteld, maar goed nieuws: https://blog.us.playstation.com/2020/04/27/release-date-updates-for-the-last-of-us-part-ii-ghost-of-tsushima/
Als het goed is doen je stenen het gewoon als het regent, maar ze doen t maar 1x per dag
Mijn vriend heeft een Nintendo switch lite voor me besteld dus vanaf morgen bestaat de echte wereld niet meer en zal ik mij enkel begeven in Animal Crossing tot de crisis voorbij is ;-).
Speelde het vroeger heel vaak, heb er nu weer zoveel zin in!
Dikke vette +1 voor Journey, wat een mooie ervaring is dat.
Vanaf vandaag is Splatoon 2 beschikbaar als demo. Als je hem leuk vind kun je hem met 30% kopen in de e-shop (Als ik het goed heb uitgezocht met google vanaf 08:00 vandaag te downloaden)
Correctie; de eshop staat hij nog niet live. Tekst geeft aan vanaf morgen maar release datum is vandaag. weird.
Speelt hier iemand pocket camp haha
Ik sinds een week! Ik vond Animal Crossing er zo leuk uitzien, maar heb geen switch, en alles in een keer kopen is nogal duur. Dus eerst dit geprobeerd en vind het best leuk.
Haha zo ben ik er ook door begonnen. Ben nu helemaal leuk mn camper aan het inrichten.
Nieuwe Assassinās Creed-game heet Valhalla en speelt in tijdperk van Vikingen
Dacht dat die in Griekenland al nieuw was haha. Die vind ik wel heel mooi overigens.
Maar er is nu een nog recentere⦠te veel games, too little time
Awww welke? No shame in een YouTube guide opzoeken hoor, heb ik ook gedaan toen ik vast zat bij die akelige Thunderblight Ganon, die is echt plotseling super moeilijk vergeleken met de anderen.
Hahaha ik ook, echt kut dus ik speel het al een tijdje niet
Oke grote kans van niet, maar is hier iemand die WoW speelt en bezig is met een hoge ilvl gear te krijgen (en dus al een tijdje lvl 120 is)? Ik heb wat vragen over Azaroth, corruption en horrific visions haha.
Ja, ik! Wat leuk dat er hier toch meer mensen wow spelen dan ik dacht
Ik sta op het punt om een Switch te pre orderen en wil daar obviously Animal Crossing bij, hebben jullie deze als download gekocht of echt als fysiek spel?
Aaah wat leuk! Welk ilvl ben je? En welke character(s) speel je? Ik heb sinds vorige maand toch maar Battle for Azaroth aangeschaft en ben dus nu al eventjes lvl 120. Heb ondertussen mn Legendary cloak en kan nu starten met mān eerste Vision (die van Stormwind deze week), maar ik snap de corruption nog totaal niet die komt met de patch 8.3. Aan de ene kant is corruption op je gear weer goed, maar aan de andere kant ook niet? En wanneer moet je je corruption nou clearen?
Speel je trouwens ook mythic dungeons? Probeer nu op deze manier zo snel mogelijk hogere gear te krijgen. En las dat de timewarped dungeons ook weer terugkomen en vond dat ook altijd top haha. Oke ben heel erg benieuwd wat jij speelt en wat voor pvp-dingen je doet haha.
Ah oke! Goeie, had ik niet aan gedacht. Twijfelde al zó lang en nu is er echt een run op beide
Ik heb hem als download, want zo kreeg ik hem bij mijn switch. Anders had ik hem ook liever fysiek gehad.