Gametopic

Geen idee of het via de switch zelf kan maar miss kunnen we elkaar hier motiveren!

Zou leuk zijn als je met andere spelers een soort challenge kan doen, of highscores hebt ofzo. Zo interactief zoals bij de WIDM app of Animal Crossing. Of resulaten hier posten oid.
Heeft iemand al zo’n ding en is dat mogelijk?

1 like

Ik vond Life is Strange 2 echt tof, 1 vond ik destijds wel leuk op zich maar niet heel bijzonder. De tweede wel!

1 like

Ik vond het echt prachtige spellen. Vooral LIS: before the storm is mijn favoriet. De eerste LIS vond ik ietwat minder, maar nog steeds heel mooi in elkaar gezet. Ik ben bezig met LIS 2, maar wacht steeds tot de nieuwe episodes in de sale zijn. Ik luister echt nog wekelijks ook de muziek van LIS: BTS, want de muziek is nog het allermooiste van die hele game.

1 like

Haha ja de focus op het broederschap sprak me heel erg aan in 2, maar heb om heel eerlijk te zijn niet echt op de gameplay gelet en daar speel ik zulke spellen eigenlijk ook niet voor. Als ik uitdaging wil ga ik wel Bloodborne spelen ofzo, spellen zoals Life Is Strange zijn zo story-driven dat ik eigenlijk alleen op het verhaal en de mooie graphics let.

Ik heb beide spellen trouwens in de uitverkoop gekocht en weet niet of ik ze de volle prijs waard zou vinden, ook al vond ik ze wel hele leuke ervaringen!

Edit: ja dat probleem met de personages had ik ook wat in de eerste, de plank werd soms echt mis geslagen met de toon en hoe volwassen personages zich gedroegen. Vond het een beetje te American Teenage Highschool ofzo haha

1 like

Ik denk dat het ook de juuste volgorde is om te spelen hoor! Eerst LIS en daarna pas before the storm, want in BIS zijn veel kleine verwijzingen naar LIS. En daarnaast moet je het ook echt niet zien als een normale game. Het is een story waar je zelf keuzes kan maken, maar het is gewoon ook niet bedacht om ā€œmoeilijkeā€ puzzels te doen. Dus ook dat kinderachtige zou ik van je afzetten, want de game is dus niet gemaakt om het ā€œspelā€, maar echt om het verhaal en de sfeer.

1 like

Ik ben voor het eerst Earthbound aan het spelen, ik vind het echt fantastisch .

5 likes

Ik heb al een tijdje RingFit, maar ben bij mijn ouders dus kan het niet spelen… Nu heb ik er helemaal zin in door jullie haha

3 likes

oeee mag ik vragen hoe je earthbound aan het spelen bent?
Emulator??

@Popcorn oe dan gelijk aan jou de vraag of we online elkaar kunnen uitdagen fo iets!

Nee gekocht in de eshop voor de 3ds.

1 like

Ik vind LIS 1 en BTS echt fantastisch! Vooral LIS 1 heb ik meerdere keren gespeeld en zou ik zo weer spelen. LIS 2 vond ik heel erg tegenvallen. Ik moet nog steeds episode 5 spelen, maar ik zie er zo tegenop omdat ik de andere episodes niet leuk vond…

1 like

Zooo net even Ring Fit uitgeprobeerd. Helemaal bezweet na een kwartiertje :rofl: Komt ook wel omdat het hier in huis 26 graden is, maar poeh, ik voelde het wel hoor! Vanavond verder proberen!

7 likes

Welke Switch game is het leuks voor mij en mn vriend?

• Mario Kart
  • Mario Party

0 stemmers

Ik heb 'm gespeeld op de Switch. Het heeft dezelfde ā€˜feel’ als Stardew Valley alleen dan 3d(is dat de goede beschrijving, het is niet plat zoals SV). Wel een kleine waarschuwing, al weet ik niet of dit ook via steam het geval is, maar op m’n Switch had ik af en toe te maken met glitches (mn character kon niet meer bewegen). Dit was eigenlijk alleen tijdens het graven in de mijnen en kon ik oplossen door de tijd te laten doorlopen zodat er een nieuwe dag begon.
Afgezien van dat raad ik het alsnog aan!

1 like

Heb het maar 1 keer kunnen spelen voor corona :sob: kan ik dus eigenlijk niet zeggen :frowning:

Zijn hier ook mensen die WOW classic spelen haha. Ik heb soms het gevoel dat ik de enige vrouwelijke speler ben in het spel. Zou het wel leuk vinden om een keer met andere meiden te spelen.

Had ik ook! Maar dan met 22 graden :sweat_smile: heb het eerste level uitgespeeld en de eindbaas verslagen :muscle: had 2 x gematigde training en de laatste was intensief geloof ik. Vond het leuk gelukkig en normaal haat ik sporten dus dat was goed, wilde vandaag eigenlijk weer maar wacht toch maar een dagje.

1 like

Ik heb ook het eerste wereldje gedaan vandaag! Was warm bij mij op de kamer dus het zweet kwam er overal uit. Mag ik vragen of hij ook moeite had met de trappen? Bij mij reageerde die daar slecht op. Miss moet ik de band toch nog hoger doen. Of m’n benen verder optillen …

Ja ik heb vandaag ook nog overgeslagen, te veel spierpijn :rofl:

Alleen normale WOW haha