Gênante feitjes over je ex

Ja volgens mij ook haha. Ik zie wel meer mensen het ongeneerd doen maar als dat constant naast je gebeurt en vervolgens verwacht dat je hem zoent dan is het wel een ranzig idee :joy:

4 likes

Mijn ex vond het vies om eten van mijn vork aan te nemen.
Daarnaast lustte hij heel veel dingen niet, zoals croissantjes en sperziebonen. Croissantjes at hij uiteindelijk na een jaar wel. En toen ik heb op een gegeven moment een sperzieboon liet proeven, zei hij dat hij het niet vies vond. Vervolgens vroeg ik of hij dan eindelijk ook sperziebonen ging eten, maar het antwoord was nee. :roll_eyes:

5 likes

Mijn ex kocht een rat de dag nadat ik bij hem weg ging om mij te vervangen.

66 likes

Sorry toch maar weg want ik ben bang dat het te herkenbaar is.

13 likes

:exploding_head:

8 likes

Wooowww ZIEK

2 likes

Wow dit is echt heftig

1 like

Oooo vanwege de reacties ben ik echt zo nieuwsgierig!

2 likes

Haha ik nu ook🙈

1 like

Kan het nog een keer in de herhaling?

1 like

Haha ik ben ook echt benieuwd nu wat het uberhaupt is of in welke categorie we moeten denken :laughing:

2 likes

Aaah zo benieuwd nu ook!

3 likes

Ik ook :grimacing:

Ik kan het wel korter vertellen zonder details:

Mijn ex had verzonnen dat ik bepaalde psychische problemen had om onder bepaalde afspraken (werk, vrienden) uit te komen en daar kwam ik heel lang nadat het uit was pas achter. (Hij woonde aan de andere kant van het land dus we hebben nooit dezelfde vrienden gehad.)

9 likes

Wauwwwww wtf

Bedankt dat je het alsnog wil delen!

2 likes

Bedankt Flamoes!

1 like

@Hondje @Falafel
Geen punt. Blij dat we wat voor elkaar kunnen betekenen in deze barre tijden.

21 likes

Ik weet niet of er iets bestaat als een paasgedachte, maar laten we het er op houden dat dit er een prachtig voorbeeld van is.

8 likes

Ugh wat naar.

2 likes

Hij was als kind fan van Dana Winner en had al haar cd’s. Dat is het enige wat ik kan bedenken :joy: :joy:

7 likes