Gênante feitjes over je ex

Deel hier grappige/gênante/opmerkelijke/beschamende/leuke feitjes over je ex(en)

Is er behoefte aan dat dit topic members only wordt?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik zal zelf wel beginnen haha.
Kreeg een keer een video van hem doorgestuurd waarbij hij een bierflesje in z’n anus liet verdwijnen
:tired_face:

80 likes

Ja ik ook. Als er op een mannenforum zo’n topic zou zijn, zou de hel losbreken.

3 likes

Ik vind het wel leuk.

Hij liet zijn (groente)soep zeven door zijn moeder.

Zijn grootste internet-fotografiesucces behaalde hij door een foto gemaakt door mij te posten (terwijl hij al tien jaar auto’s fotografeerde en ik een paar lucky shots had gemaakt)

8 likes

En ik sta er ook niet achter om dat stiekem achter gesloten deuren te doen en het members only te maken.

15 likes

Ik vind het aan de ene kant wel leuk als je gênante feitjes of meer grappige/opmerkelijke gewoontes van iedereen mag delen. Van alleen exen voelt zo zuur

1 like

Ik bedoel meer van “mijn moeder drinkt altijd cola voor ontbijt” ofzo iets onschuldigs. Heb er zelf geen behoefte aan om dat te delen maar er wordt hier toch wel meer gedeeld over anderen uit persoonlijke sfeer van forummers zoals gierige acties of jammerlijke cadeaus topic.
Wilde alleen een optie geven om het wat minder lullig te maken.

2 likes

Ik sta meestal 100% achter wat jij zegt en beslist, maar ik vind het raar als jij dit alleen zou beslissen.

Hoe dan ook, als het gewoon bij lichtelijk gênante feitjes blijft en niet a la ‘zijn pik was 3.5 cm’ dan is dit best een leuk topic toch

5 likes

Ik zou hier een heel boek over kunnen schrijven. En het scheelt dat hij mij constant voor lul zet(te) dus dan doe ik het ook graag terug.

Hij wilde, toen we samen op interrail gingen, zijn matras en kussen van thuis meenemen en dat door mij laten dragen.

Hij wordt onzeker van typografie en water.

Toen we net uit elkaar waren, maar ik nog bij hem woonde, had ik iemand een pikante foto gestuurd en daar was hij achter gekomen. Hij wilde mij gelijk weer terug want hij wordt geil van sexy chicks die te pas en te onpas hun geslachtsdelen showen (oké) (bewijst maar weer hoe goed onze relatie was)

Hij durfde niet met mij over straat, want hij schaamde zich voor mij (tenzij ik een geil sexy pakje droeg en op hoge hakken liep want dan kon iedereen zien dat hij baas was

Kleine note: een normale jurk die redelijk strak zat vond ie al een ‘kinky pakje’ en het liefst had hij dat ik dat ‘kinky pakje’ elke dag droeg.

1 like

Ik zeg nergens dat ik dat in mijn eentje beslis. Ik zeg alleen dat ik er zelf niet achter zou staan.

3 likes

Mijn ex had overgewicht en heeft liposuctie laten doen i.p.v. zijn leven aan te passen. En het was binnen een half jaar weer allemaal terug.

13 likes

Hahahaha deze is mooi

3 likes

Huh, ik heb echt een déjà vu gevoel. Was dit topic er niet al eerder eens? Of een topic dat er erg op lijkt?

1 like

Gênante dateverhalen misschien?

2 likes

Nee er was inderdaad echt een topic over genante feitjes over je ex. Misschien op Womentalk?

1 like

Op egf was dit topic er ook ooit @Insouciance

Wow dan moet hij toch allemaal parasieten in z’n darmen hebben enzo! Getsie :sweat_smile:

2 likes

Ah ik dacht dat je het gewoon niet zou willen doen als logische gevolgtrekking van het er niet mee eens zijn, maar je noemt idd dat je er niet achter staat

Tijdelijk :woman_shrugging:t4:

2 likes

90% kans dat ze dat ook doen denk ik eigenlijk

2 likes