Geurkaarstopic

Flannel is echt mijn favoriet, als hij aan staat best wel subtiel.

Ik heb vanochtend perfect autumn opgebrand en vond die ook heel lekker. Herfstig maar niet heel zwaar en zoet. Ik brand nu pumpkin clove en vind die okee maar wel heel aanwezig.

4 likes

afbeelding

Iemand deze al gespot?

3 likes

Oh daar ben ik ook benieuwd naar! Of die niet te zoet is. En of je er niet de hele tijd honger van krijgt.

4 likes

Heb hem gisteren gehaald van m’n punten. Ik vind hem heel lekker, echt precies stroopwafel.
Haha dat zei de caissière ook, daar krijg je toch honger van. Maar dat valt mee

3 likes

En welke geurkaars had je daarbij aangestoken :relieved:

15 likes

:joy::joy::joy:

3 likes

Ze hebben bij de lidl yankee candles voor 10 euro. Ik heb er vanochtend eentje een paar uur aangehad en ik liep net over de galerij en ik rook het gewoon. Het zijn ook niet van die lelijke grote potten maar gewoon mooie compacte. Ik ga van de week zeker terug!!

4 likes

Ik had gisteren voor het eerst DW Home Toffee Caramel Latte gebrand, een kleine kaars maar zooo lekker. dus nu ben ik into koffie geurkaarsen en heb ik er nog een aantal besteld, ben heel benieuwd. Notino had nu een kortingscode dus had bijna € 15 korting op deze bestelling.

De eerste is geen koffiegeur, maar wel heel lekker vind ik.

2 likes

Doe tweede en vierde krijg je geen spijt van.
Alleen brand mijn tweede niet heel goed maar de geur is echt lekker.

2 likes

De kerstcollectie is er! 1+1 gratis. Ik had weer niks nodig maarja, toch besteld. Vond die tis the season, vanilla bean noel, sugared snickerdoodle en fresh balsam ontwerpen zo leuk vorig jaar in Amerika, ben nu blij dat we oude collecties krijgen :joy:

Ik hoop dat er ook nog kerst wallflowers komen, want dit is een beetje karig

5 likes

Heeft iemand een kortinfscode voor BBW?

Oh shit, verleidelijk haha. Twee weken geleden ook nog maar wat herfstgeuren besteld. Denk dat ik toch de kans ga wagen en niet wachten tot Black Friday… Iemand aanraders?

1 like

Zijn inderdaad de kerst kaarsen van vorig jaar he…?Herkende er een paar, mag dus ook niet bestellen… Ik heb er genoeg voor dit seizoen…

6 likes

Vorig jaar was black friday 2+2 gratis, dus ik heb nu ook niet gewacht en hoop dat het weer hetzelfde is als vorig jaar zodat ik geen spijt krijg haha. Ik vind tis the season echt super lekker! Echt m’n favoriet. Ruikt heel erg naar kerst. Ik ben echt slecht in geuren omschrijven maar het ruikt naar kaneel, cederhout en rode appel. Heeft ook een hele goede ‘throw’, ik ruik hem echt overal als ik hem aansteek!

4 likes

Ik heb met een throwaway deze code, misschien doet ie het nog een keer: HSO596JN4Q

3 likes

Nog steeds geen Cider Lane bij B&BW in Nederland :sob:
Die ik nu heb is bijna op en in Amerika zit hij dus wel bij de herfst/wintercollectie. Echt mijn favoriete b&bw kaars

Oeps! Weer besteld :sweat_smile:

2 likes

Volgens mij ook nieuwe maar ik zie ook wat herhaling van verpakkingen.

1 like

Had dit topic niet moeten openen :joy: Vorig jaar 'Tis the season bijna opgebrand dus daar een nieuwe van besteld en Under the Christmas Tree erbij.

5 likes

Ohhhh wat verleidelijk dit :pleading_face: maar ik heb Black friday vrijgenomen en wil dan eigenlijk naar Amsterdam of Leidschendam zodat ik kan ruiken, dus ik probeer mij nu in te houden hahaha

1 like