Mijn moeder is echt de grootste fan van socialdeal en ze koopt altijd super veel bonnen. Doet ze ook met bonnen voor maaltijden die je dan kunt afhalen, maar dan koopt ze gewoon bonnen voor in totaal 50 maaltijden. Of ik dat dan even elke week kan ophalen want zit bij mij in de buurt. Ik zou dus nooit zulke bonnen kopen, ik voel me dan altijd super bezwaard. Ik vind dat soort acties ook meer een reclame en dus niet maar onbeperkt kopen. Nou ja vet kut dus… moet ik daar elke week met zo’n bon gaan staan
Ook als we met de familie uiteten gaan, altijd zo’n bon aaargh
Mijn moeder kan sowieso echt wel gierig zijn op sommige vlakken. Ik deed een keer boodschappen voor haar, was best veel en ik moest ook nog naar verschillende winkels. Ik had er echt 3 dingen voor mezelf bij gedaan twv 2 of 3 euro. Had ik de boodschappen ook nog met de auto bij haar gebracht en toen had ze het geld overgemaakt, zag ik dat ze serieus exact het bedrag van mijn spullen van het bedrag had afgehaald. Vind ik dus echt super gierig. Maar verder kan ik wel altijd geld lenen of krijgen enz dus daar is ze niet zo moeilijk mee, maar bij dit soort acties denk ik echt van moet dit nou.
Ohja nog een, ik moest mijn moeder met een vriendin midden in de nacht ophalen van Schiphol. Ik kwam na werk om 9 uur thuis, moest nog eten enz. Wilde ze dat ik nog even naar de stad reed waar m’n ouders wonen om de auto om te gaan ruilen want die ander heeft een tankpas. Jaaaa daaag