Ik zei in de auto “nou doorrijden mafkees”. Hoor ik van achter “rijden boefkeessie!”
Geen uitspraak maar wel een actie die me liet huilen van het lachen. Ik was gisteren bij een vriendin en haar dochtertje mag voor ze gaat slapen in bed altijd nog even op de telefoon/tablet. Had haar gisteren op bed gelegd en gezegd dat ik over een kwartiertje de tablet kwam halen. En toen ging er iets mis en streamde ze per ongeluk dit filmpje op de tv beneden. Je kon me echt opvegen .
Hahahaha zo schattig, heb je er wat van gezegd?
Nah ik vond het vooral heel grappig. Toen ik terug naar boven ging lag ze me al met puppy oogjes op te wachten. “Dat was niet zo slim van mij he Chesirecat.” Dus samen even gelachen en als ze echt de tablet gaat verstoppen mag haar moeder ingrijpen .
Aah haha ik had niet begrepen dat ze het zelf ook door had! Cute
Mijn nichtje en ik spelen rummikub met letters.
Ik: Wat is OMQ?
Zij: Oh em gee
Ze kijkt echt teveel YouTube.
Hé wat leuk, ik ken dit helemaal niet, gaat op verlanglijstje voor de oudste denk ik! En, heb je 't goed gerekend?
Heb haar uitgelegd dat het eigenlijk met een G is, toen ging ze het filmpje opzoeken op YouTube en gaf ze me inderdaad gelijk. Maar heb het woord goedgekeurd omdat ik er zo hard om heb kunnen lachen (en ze anders de Q nooit kwijt zou raken en ik een gefrustreerd kind naast me zou hebben ).
Zaten in de zandbak “zullen we een graf maken?”
“Ok! Waarvoor?” (Team #allblack #666 #lekker_alto represent)
“Voor het zandkasteel.”
“Ohhh een slotgracht?”
“Ja.”
(Ik was lichtelijk teleurgesteld)
En dat is?
Ik stond onder de douche met mijn zoontje, kijkt naar zijn eigen piemel kijkt naar mij en zegt hele droog: “jij hebt een tongetje, ik heb een pieliewielie”
Hahahaha een tongetje😂
Ons zoontje moest laatst keihard lachen en riep: ‘mama, je hebt daar een baard!’
Haha ja die heb ik ookal gehoord, en jij hebt haren op je billen.
Een vrouw die we tegenkwamen tijden het wandelen: “oh wat een knap kind. Hai” - zwaait naar onze baby-
Onze baby: - maakt met haar mondje dikke scheet geluiden met tong uit haar mond-
Zo fout maar wel een beetje grappig.
Mijn dochter van 2 had dus nog nooit een piemel gezien. Dus toen haar broertjes luier open ging zat ze daar echt van: wat is dat? Met zo een vies gezicht. Dus ik uitgelegd van papa en J hebben een piewie en mama en jij een flamoes. Dus nu vind ze dat dus mega interessant en zegt ze: J heeft een piewie, papa ook piewie, een hele grote! Mijn vriend is mega preuts dus is helemaal in trauma nu
Ik vroeg dit aan een peuter op werk. Zijn vader krijgt een baby
‘Vind je het leuk dat er een baby komt?!’
‘Nee…’
‘Oh…’
‘Papa ook niet.’
M. is al wat letters aan het leren. Nouja helemaal prima.
Maargoed, de F is dus van “hasjtak forefer”
Mijn zoontje (3,5) weer veel over Corona.
Hij zag een nieuwe handgel staan “ja dat doodt Corona”
Vervolgens waren we aan het tekenen, tekent hij een bolletje met kleine bolletjes omheen en zegt ja dit is Corona. Haha ik heb echt een kleine wetenschapper gemaakt!
Op het terras hoorde ik 2 meiden kletsen.
Meisje A: Julia, zou jij een beugel willen?
Julia: Het lijkt mij wel een groot avontuur.