T liep met z’n zonnebril op.
Dus ik: “hè! Ben je incognito?”
“Nee toch! Ik ben T.!”
Ik ging A. zn oor schoonmaken, en liet het wattenstaafje zien.
“Ew, poep.”
L zegt dan: kijken??
Dan laat ik zien wat er uit komt.
L: ooooh ja bah iewl goed mama geeft schouderklopje
Ook met neus snuiten wil hij even de opbrengst zien.
Ohja dat wil K. ook altijd. Ze moet en zal in het doekje kijken, om dan met een vies gezicht Bah te roepen
Kindje van mijn beste vriendin (net 1) schud altijd nee als hij iets niet mag doen en dan toch uitprobeerd, bijvoorbeeld aan het knopje van de tv ontvanger zitten of dingen van tafel pakken. Dan zie je hem kijken, ziet iemand het, ja, en dan probeert ie het toch te doen terwijl die nee schud. (ziet ie waarschijnlijk ook zijn ouders altijd doen, dus kopieert hij dat op die momenten) geweldig
Ik las gisteravond het verhaaltje van Jip en Janneke in de draaimolen voor. En we bekijken de mooie tekening van de draaimolen, met de paarden, zwaan, beer etc waar je op kunt zitten.
Dus ik vraag de kinderen waar zij op zouden willen zitten. T zegt zonder twijfel ‘paard!’, N kijkt me fronsend aan en zegt ‘stoel’
Ik was buiten met m’n kind (1,5 jaar) op een plein. En er was een meisje aan het stoep krijten dus m’n kind loopt er naar toe en pakt dat krijt. Mijn vriend zegt “dat moeten we even vragen of je ook mag krijten.”
Zegt dat meisje “ik weet niet of dat mag, want het is van Charlie.”
Dus dat meisje aan Charlie "mag die jongen ook krijten?’
Charlie schudt nee.
Zegt dat meisje tegen ons “van Charlie mag hij niet krijten.”
Charlie is wel een ettertje zeg
M. (Nu bijna 3, maar al sinds hij 6 maanden is diehard Casanova) in de Etos tegen twee meisjes van een jaar of 14: ‘HOI LIEVE MOOIE MEISJES’
Hahahaha wat een casanova. Hoe reageerde de meisjes?
Met gegiechel zij wisten ook niet wat ze overkwam
Gelukkig deed ie niet de blote billen boogie.
Dat deed mijn dochter van 3,5 vanochtend in de rij bij de kassa. Opeens met d’r billen uit d’r broek
Weet niet wat dat is met die kinderen hoor, afgelopen weekend was ze aan het spelen met buurkindjes en opeens komt ze in d’r blootje de tuin inrennen. dus ik vraag waar haar kleren zijn zegt ze: “oh ja, gewoon bij Hugo in de tuin”. Oh tuurlijk joh
Perfect moment om m weg te laten
Was toevallig gister in de dierentuin in Amersfoort. Daar kan je je speentje aan de ooievaar geven, met een heel rek met allemaal speentjes. Misschien is dat wel een leuk idee.
“Nog een verhaaltje mama?”
“Ga je daarna dan lief slapen?”
“Nee. Ik ga stom slapen!”
A. is gelukkig praktisch ingesteld. Heb een wondje op mijn arm.
“Mama auw. A. winkel nieuwe mama kopen.”
Mijn neefje (7) was mee op kraamvisite.
“Chesirecat mag ik Fifa spelen met E?”
“Nou E. is nog een beetje te klein voor de Playstation.”
“Oh. Dan wil ik graag naar huis.”
Hahaha