We zitten aan tafel en S (3) vindt iets op haar bord wat daar niet hoort volgens haar:
“Mama dit hoef ik niet hoor. Pleur dit maar weg.”
Onze rotterdammer
We zitten aan tafel en S (3) vindt iets op haar bord wat daar niet hoort volgens haar:
“Mama dit hoef ik niet hoor. Pleur dit maar weg.”
Onze rotterdammer
Peuter haalt een snotje uit zijn neus
‘Kijk mam! Snot!’ Gooit het op de grond. ‘Is voor de hond. Eet maar op hond!’
M. (19 maanden) zegt “niet lekker” als ze ‘niet leuk’ bedoelt. Dus dan krijg je gesprekken als kijkt vies, schudt nee “hond, niet lekker”
Onder het eten waren we de plannen voor de komende week even aan het doornemen.
Mijn man zei tegen I. ‘Woensdag ga jij naar de opvang’
I. ‘Dat meen je toch niet serieus?’
Gister in de trein zong S keihard: We zijn er bijna we zijn er bijna maar nog niet helemaal KONTJE BLAUW!
Ja dat zing ik al jaren en m’n zoontje ook.
Zo hoor je het ook te zingen!
Hahahaha ja ik had het hem volgens mij aangeleerd met koppie krauw ofzo op het eind
J liep naar de keuken.
Ik: “Wat ben jij van plan?”
J: “Ik ga mijn band plakken”.
Peuter vroeg of het donker aan mocht.
Oftewel de lamp moest uit.
Afgelopen week op vakantie leerden we onze zoon (2) dat hij “Ola” moest zeggen tegen het personeel van het hotel. Kwamen ‘s ochtends de schoonmaak ploeg heel vaak tegen. Op een gegeven moment waren ze er niet. Vraagt ‘ie; “waar is Ola nou?!”
Omdat ik een nerd ben heb ik een vogelkijkboek en omdat mijn kind er ook één is, wil die elke ochtend samen vogels spotten in dat boek. Vandaag zag hij een flamingo, wees hem aan en zei: Kijk mama, een falino.
Mijn kleine vogelspotter
S kwam vanmorgen nog even naast me in bed liggen.
Hij: mama heeft een deken.
Ik: ja en S heeft een slaapzak
Hij: en S heeft ook een poepie!
Mijn vriend had samen met de kinderen een bos bloemen voor me gekocht. Tijdens het overhandigen:
Vriend: ‘En waarom hadden we bloemen gekocht voor mama? Mama is heel erg…’
Dochter: ‘Jarig!’
Vriend: ‘Nee mama is niet jarig, mama is heel erg…’
Dochter: ‘Oud!’
Hahaha au
Hahahaha
Als ik mijn bord leeg eet en ik groei. Dan word ik groot en als ik groot ben dan krijg ik ook een baby in mijn buik. Dan ga ik ook een mama zijn.
Kletskous
Met neefje (4) in de supermarkt, we konden iets kopen voor de voedselbank:
Hij: wat is dat?
Ik: dat is voor mensen die zelf niet zoveel geld hebben. Die kunnen geen boodschappen doen en hebben dan geen eten, dus kunnen wij wat voor ze kopen
Hij: Dan kunnen ze toch hondenbrokken eten
Is dit de Aliexpress versie van Marie Antoinette?