Joee
Dreumes: âmama billenâ
Ik: âja dat klopt, mama heeft billenâ
Dreumes: âgrote!â
Tja⌠dat krijg je van oefenen met groot en klein
We lagen in bed nog wat na te kletsen toen mijn dochter ineens begon over de dagen van de week.
Dus ik begon ze op te noemen, waarop zij ze herhaalde. Ik ben bij donderdag, en verwachtte dat zij ook donderdag zou zeggen. In plaats daarvan zei ze âja kan je even opschieten, ik wil nu slapen.â
Oke sorry
Mijn dochter zei laatst over een (heerlijke) maaltijd met pesto: Uh dit is Albert Heijn pesto, dat kan ik toch niet eten??!! We maken vrijwel altijd verse
Dochter (4): âja ik ben echt veel sterker dan jij, want jij bent maar een moederââŚ
Kleuter had vandaag een margedag op school. âIk heb marshmallow dagâ!
Er brak een pennenhouder van mijn notitieboekje af. Peuter (3,5) vraagt wat er gebeurde, dus ik zeg dat dat ding afbrak. Peuter heel droog âja dat zag ik al wel aankomenâ
Tijdens het winkelen
âWelke van deze 2 shirts vind je broer het leukst denk je?â
Dochter âHoe moet ik dat nou weten, het is jouw kindâ
En:
âWat vind je van dit rokje?â
âNiet zo leuk, echt een heel andere vibe dan de rest van mn klerenâ
Het kind is 7
Hahahsa sowieso zijn ze nu opeens hip en van die roze unicorn stijl af. Mijn dochter is helemaal into flared broeken en dan een blousje er bij
We hebben mijn zoontje geleerd wat een baby is, door oa ook vaak een kleine variant van een groot iets (bijv knuffel) baby te noemen. Nu kwamen vrienden van mijn vriend langs en eentje is echt een stuk kleiner dan de rest en mijn zoontje noemde hem steeds baby . Denk dat ie een nieuwe bijnaam heeft nu
Nou echt! Ik sta er echt van te kijken hoe groot ze ineens geworden is, en ze vind heel veel nu ineens kinderachtig. Haar smaak is nu ook echt wel leuk. En ze categoriseert al haar kleding.
âOhja dit kan ik naar de BSO aan, dit naar een kinderfeestje, en dit is echt een kerk-jurkjeâ
Mijne ook en ze heeft cowboylaarsjes met een hakje. Ze ziet er elke dag meer verzorgd uit dan ik
Ze wilt nu ook opeens per de zwarte sokken. Dan past het bij haar zwarte broek đŤ
Ah dat is wel.echt schattig hahaâŚ
@itakepictures ja hier ook hoor, echt een WE kids, Flo enz stijl
Je mocht met de autootjes spelen, maar je zou ze ook weer opruimen. Zoon (4) âMaar mam (oprecht verbaasd) heb ik dat echt gezegdâŚ?â
Mijn kind van 2,5 was een standbeeld van een geit met babygeit aan het aaien. We zeiden dat we weer verder gingen, dus hij zwaait naar het standbeeld en zegt âokay byeee, love youâ.
âMama, ken jij dat liedje over de vis?â
âNee?â
âIk ook nietâ
niet een specifieke uitspraak maar ik vind deze leeftijd van 2 heel leuk dat ze wel al praten maar nog een meer rare logica hebben;
Hoe doet een paardje?
ipv: hihiihiii! zegt ze: âhop hop hop!â (van dat liedje)
papa komt thuis van het werk;
âHeeeee opppaaaa!!â
En een paprika noemt ze: âpapapaâ
Ik zette vanochtend de baby in de box.
Dochter (bijna 3,5): âZo hè hè, kan ik eindelijk even rustig spelen. Ik word zo moe van dat ondeugende kind.â
Mijn dochter vraagt (nu al) zoveel. Ik geef echt vaak antwoord maar soms weet ik het ook niet of heb ik geen zin. Vandaag zei ik: weet ik niet! Uitgepraat dacht ik. Kijkt ze me schuin aan en zegt: dat weet jij wel mama. Kon ik alsnog verzinnen waar de buurvrouw naartoe ging die we buiten tegenkwamen.
Hahaha zo herkenbaar! Mijn zoon zegt dan gewoon âmamma u bent slim u weet dit!â,