Great British Bake Off

Snap niet waarom je bij GBBO een taart gaat maken zonder vet. Waarom riskeer je dat? Goed om in het echte leven te doen hoor maar zou het niet bij bakwedstrijden doen

3 likes

Inderdaad. De criteria zijn hier smaak en uiterlijk. Het gezondheidsaspecten weegt niet mee. Echt een risico

Oeh mooie dikke laag marsepein, we hebben een winaar :wink:

Manbun has left the building

1 like

Eerste keer dat ik de Britse versie kijk (af en toe een keer een video op Youtube)

Het niveau is drastisch beter dan de NL versie zeg.

Heb het gevoel dat het nog best een uitgebreid recept is dat ze hebben gekregen.

Die man met die manbun lijkt op een winnaar van HHB, die Menno

4 likes

Hahaha deze chaos met die decoratie, al die trillende handjes

Dit is wel een leuke opdracht! Ik verwacht veel kleurrijke creaties.

1 like

Het valt me op dat ze zeker een uur, zo niet anderhalf uur langer krijgen dan de NL versie. Vandaar dat er ook mooiere taarten komen?

Furry Garden :no_mouth:

Ah slim! Dat is me nog nooit opgevallen, maar dat zou natuurlijk wel logisch zijn.

Hmm ik had echt gedacht dat Jamie eruit zou gaan.

3 likes

Nou idd! Hoewel deze ook niet echt uit de lucht kwam vallen.

1 like

Toch geen Engelse opvolger voor Menno

2 likes

ja, @Skadi had het al voorspelt

1 like

Ik vind dit veel leuker dan HHB! Waarom zie ik dit nu pas voor het eerst. Wat minder braaf dan HHB en hoger niveau van bakken.

Ik heb het hele seizoen al gekeken op NPO plus, vond t superleuk om te kijken nu er verder niet zoveel op is!

Ik vind die getekende plaatjes met ingrediënten bij de signatuur en showstopper altijd leuk! Dat mag HHB wel overnemen haha.

Ook vind ik de thema’s veeeeeel leuker dan bij HHB, gewoon “koek”, “taart”, “brood” ipv het nietszeggende “kerst”, “fris en fruitig”, “weer niet gelukt” :face_with_raised_eyebrow: (uit het laatste seizoen van HHB)

4 likes

@Lavender95 Hahaha oh ja ‘weer niet gelukt’. Maar dat moest wel als thema gekozen worden omdat dat de enige manier was voor de deelnemers om aan het thema te kunnen voldoen.

1 like

Noel Fielding doet me echt denken aan een combi van Professor Sneep en Willie Wonka :heart_eyes:

3 likes