Great British Bake Off

Ik vind hem zo leuk, ik wil ook echt de inhoud van zijn kledingkast

1 like

Hij doet mij denken aan Spike :weary:

2 likes

Shitt ik heb m gemist gisteren, ga vanavond terugkijken

Ja als iemand weet waar je het terug kan kijken ga ik de oude seizoenen Bingen!

En was dat maar zo, daar had ik echt een crush op vroeger. Ik bedoelde deze :grimacing:

2 likes

Ah leuk! Dit is het laatste seizoen GBBO en het zal wel even duren voordat er een nieuw seizoen is - ze filmen volgens mij altijd voor 10 weken vanaf april, waarna het rond september wordt uitgezonden - en dat gaat 'm natuurlijk sowieso niet worden dit jaar. Dus reden te meer om ervan te genieten haha!

Ja op NPO plus staan ze allemaal

1 like

Echt heerlijk die humor. How many Angelcake slices have you made in your lifetime. >None. None? That’s because you are twelve :joy:

1 like

Taart op televisie tijd!

Wauw dit zie ik die Nederlandse deelnemers nog niet doen. Krijg er trek van!

Bij biscuits denk ik zelf meer aan koekjes als spritsen en lange vingers. Dit is echt andere koek (sorry)

2 likes

Ik loop iets achter, dus misschien doet hij deze opdracht wel heel goed, maar ik snap niet hoe Jamie door de selectie is geraakt? Haha Gaat nog niet zo lekker

Ik zit me net hetzelfde af te vragen, haha

1 like

Ik denk dat ze hoopten op een leuke jonge gast die jong publiek aantrekt


Maar helaas, hij gaat er vanavond uit, vermoed ik.
(@Peony)

1 like

David is wel een knapperd :heart_eyes: mooie show stopper heeft hij ook.

Even random want ik zit nu een oud seizoen terug te kijken.

Ik erger me best wel aan de invloed van de set op de baksels. Ik snap dat die tent er leuk uitziet en onlosmakelijk is verbonden met het programma, maar werken met chocolade terwijl het buiten 30 graden is is toch niet realistisch?? Dat gebeurt toch in het echt ook niet? Of heel veel wespen tijdens zomeropnames.
En vervolgens mislukken er dus echt baksels door de hitte wat anders niet gebeurd was, en wordt er ook best veel aandacht aan het weer besteed in het programma.
Kleed gewoon een of andere zaal leuk aan en doe het daar haha

2 likes

Haha ja die tent is volgens mij een overblijfsel uit het allereerste seizoen jaaaaaren geleden, toen ze elke week op een andere locatie stonden.
Het is eigenlijk helemaal niet handig, zo vaak veel te heet of veel te vochtig omdat het met bakken uit de hemel komt (see what I did there )
Ik moet zeggen dat ik de laatste seizoenen minder heb gekeken dan die op de bbc, die series waar Nadiya Hussein won of waar Chetna meedeed heb ik zo vaak terug gekeken! Blijft zo leuk. Maar ik vind dat de overstap naar channel 4 verbazend goed gegaan is, vooral Noel en Sandy doen het zo goed. Ben wel erg benieuwd hoe het straks wordt als Matt Lucas het gaat presenteren ipv Sandy, vind hem niet zo goed bij de sfeer passen qua persoonlijkheid


1 like

Oja de regen was ik nog vergeten, dat ze zo debiel dat water uit de tent dweilen en dat de vochtigheid dingen laat mislukken
 maar nou weet ik in ieder geval waar de tent vandaan komt haha! Ik moet zeggen dat ik juist alleen die laatste seizoenen van Channel 4 heb gezien, dus ik weet eigenlijk niet hoe het eerst ging! Noel en Sandy doen het supergoed idd. Al met al vind ik het sowieso beter en leuker dan HHB.

2 likes

Ik heb alleen maar ooit Ă©Ă©n halve aflevering gezien van de Nederlandse dus ik heb daar niet echt een mening over.
Maar mocht je tijd/zin hebben is het echt een aanrader om bv seizoen 4-7 van bake off eens terug te kijken :smiley: Mel en Sue waren ook zo leuk

2 likes

Blijkbaar is het vandaag broodweek, altijd zo’n teleurstelling.

3 likes

Ik krijg hier dus echt trek van. Ben meer een hartig dan een zoet lover :heart_eyes: