Great British Bake Off

Ik ben een beetje verliefd op Michael

Had weer zin om te kijken vanavond maar ze slaan een week over? :frowning_face:

Oh goed dat je het zegt! Anders had ik na het journaal dom zitten wachten op niks

Nou wat stom! Waarom dat? Had mij er helemaal op verheugd :slightly_frowning_face:

Ja echt jammer! :pensive: Dat Racisme debat wordt om half 9 uitgezonden op 1

Ah ohja vandaar!

ik vind michael en henry zo grappig haha
wat een figuren

Nog meer bij wie geluid en beeld niet gelijk lopen? Ik kijk via uitgesteld kijken en al 2x gestart, maar beide keer liep het niet gelijk, echt paar seconden vertraging

Geen last van!

Op zich wel weer een leuke aflevering vandaag! Sommige van die Indiase hapjes zagen er zó mooi uit! Wat vonden jullie van die zuivelcakedingen? Ik vraag me echt af of zoiets lekker is, bijv. cake met karnemelk?

Spoiler over wie eruit gaat

En ahhhhhh zo zielig voor Phil, maar in vergelijking met wat de rest had kon zijn tuinkaboutergebeuren echt niet :sweat_smile:

Vnv de halve finale en finale alweer!

Heb vanmiddag een sloffenbodem gemaakt, zo nog even banketbakkersroom en aardbeien op en dan lekker van genieten tijdens 't kijken :heart_eyes:

2 likes

Ja zin in! Ben benieuwd wie er uit gaat

Wat is 't thema van deze aflevering? Was net te laat met inschakelen :sweat_smile:

Patisserie! Vond ze wel mooi, die ronde taartjes.

Jaa idd, leuke opdracht!

Was wel een beetje verbaasd over hoe weinig ervaring ze met soezendeeg en bladerdeeg hebben, lijkt mij beide toch wel een basis techniek

1 like

Ik heb zoveel moeite om die Blonde vrouw in de blauwe blouse te verstaan :sweat_smile: praat eens rustig

Hahaha Rosie. Komt denk ik ook wel door haar stem.

Vind haar baksel wel erg simpel ogen vergeleken met de rest.

Wie denken jullie dat er gaat winnen?

Huh de finale komt nu meteen? :astonished:

Steph is denk ik door haar veeeele keren star baker denk ik favoriet? Hoewel Alice mijn persoonlijke favoriet is haha.