Great British Bake Off

Vnv de halve finale en finale alweer!

Heb vanmiddag een sloffenbodem gemaakt, zo nog even banketbakkersroom en aardbeien op en dan lekker van genieten tijdens 't kijken :heart_eyes:

2 likes

Ja zin in! Ben benieuwd wie er uit gaat

Wat is 't thema van deze aflevering? Was net te laat met inschakelen :sweat_smile:

Patisserie! Vond ze wel mooi, die ronde taartjes.

Jaa idd, leuke opdracht!

Was wel een beetje verbaasd over hoe weinig ervaring ze met soezendeeg en bladerdeeg hebben, lijkt mij beide toch wel een basis techniek

1 like

Ik heb zoveel moeite om die Blonde vrouw in de blauwe blouse te verstaan :sweat_smile: praat eens rustig

Hahaha Rosie. Komt denk ik ook wel door haar stem.

Vind haar baksel wel erg simpel ogen vergeleken met de rest.

Wie denken jullie dat er gaat winnen?

Huh de finale komt nu meteen? :astonished:

Steph is denk ik door haar veeeele keren star baker denk ik favoriet? Hoewel Alice mijn persoonlijke favoriet is haha.

Yesss

Ik denk ook Steph! Als ze een betere week heeft tenminste.

Ik denk ook Steph, zij is volgens mij ook echt jury favoriet. Ik zie liever één van de anderen winnen eigenlijk, vind de andere twee leuker.

Ja, is ivm een schemawijziging, paar weken geleden werd er een racisme-uitzending getoond op een zondag, waardoor de Bake Off-uitzendingen een week werden opgeschoven en de finale direct na de halve uitgezonden moet worden.

1 like

Ik heb niet zoveel afleveringen gezien maar vind die jongen denk ik het leukst. En ik erger me aan de pony van Steph :stuck_out_tongue:

Leuk dat ze nu eindelijk eens het verhaal achter de personen laten zien! Tijdens heel holland bakt laten ze dat veel meer zien voor mijn gevoel.

1 like

‘‘With good management, you don’t need good luck.’’

‘‘We wish her good… management!’’

O.M.G. :face_vomiting: :star_struck:

Ahhh arme Steph

Ze staan nu wel allemaal gelijk denk ik! Maakt het wel spannender.

Spannend hoor. Denk dat we een mannelijke winnaar gaan krijgen.

1 like