Heeft iemand ervaring met rijstspoelingen voor je haar? Knapt je haar daar echt van op, en zou het echt helpen voor haargroei? Ik kan het me niet voorstellen maar ik lees zo veel enthousiaste verhalen!
Ik gebruik sinds een klein jaar rice en glow en het is echt zoveel beter geworden mijn haar!
Ohh wat ruikt hij lekker zeg
Ik heb nu 4/5 keer rijstwater gebruikt als spoeling en mijn haar pluist wel minder naar mijn gevoel!
Dit leek me wel interessant maar ik vind hun website net een moderne tellsell? Wat is het voordeel van dit tov zelf rijstwater in een flesje gieten?
Oh dat weet ik eigk niet, ik heb het maanden geleden eens (gratis) kunnen proberen, het werkte zo goed en ik vond 't zo fijn dat ik het nu elke 2 a 3 maanden bestel
Oh nou ben ik wel nieuwsgierig geworden!
Knopen jullie wel eens een sjaal in jullie haar/om jullie hoofd?
- Jawel
- Nee
0 stemmers
Ik vind dat er dus altijd zo leuk uit zien, maar heb echt geen idee hoe ik dat het beste kan doen zelf. Ik heb wel eens filmpjes opgezocht maar ik kom er niet echt uit. Dacht ook al misschien is mijn haar gewoon te dun hiervoor? Nou ja anyways iemand tips?
Ik heb dit topic echt volgespamd toen mijn haar verpest was en ik ook niet terug durfde Uiteindelijk wel gegaan en alles is opgelost.
Hoe is het bij jou? Ben je al geweest?
Neeee, wat erg van die eerste salon. Was je daar al eerder geweest?
Heb je eindelijk de moed verzameld om te zeggen dat je niet tevreden bent, krijg je zo’n reactie. Bah, echt niet professioneel.
Heb je het beetje op het midden van je hoofd, zegmaar op het punt waar vaak een kruin zit? Ik heb het daar soms, bijvoorbeeld als ik shampoo niet goed heb uitgespoeld of veel build-up heb van producten. Wassen met een cleaning-shampoo (bijv. Zuiver van Andrelon) of met Zwitsalshampoo werkt heel goed want dat ontvet een beetje ofzo. Gewone shampoo is te verzorgend en werkt meestal juist niet, is mijn ervaring.
Ik heb wel eens een sjaaltje in m’n haar ja. Ik heb ook redelijk dun/niet zo veel haar dus ik doe het eigenlijk nooit met los haar, dan gaat het zo raar omhoog staan aan de achterkant. Maar icm een hoge staart of knot vind ik het wel heel leuk! Verder werkt het voor mij ook goed om niet al te grote en dikke sjaals te gebruiken, dat ziet er bij mij al snel bulky uit. Oh en als je wel graag het idee van een sjaaltje in los haar wil zou je ook nog eens kunnen kijken naar van die haarbanden die op een geknoopt sjaaltje lijken!
Ik ben op zoek naar een nieuwe kapper en ik kwam uit bij Kinki kappers. Alleen ik wil niets bijzonders met m’n haar, gewoon stuk eraf. Maar ben bang dat dat te basic voor ze is?? Ik sta wel open voor haar adviezen maar hoef niks extreems ofzo. Dus nu durf ik geen afspraak te maken haha
Of maakt dat niet uit? Iemand hier goede ervaring met deze keten?
Maakt ze niets uit is mijn ervaring
Zij doen in principe gewoon wat je wil, dus je hoeft niks extreems te nemen hoor! Voor mijn haar (heel fijn maar veel haar) was hun kniptechniek alleen niet echt fijn. Mijn haar valt het mooist als het recht en bot is afgeknipt (wat elke kapper wel kan) en zij knippen met van die ‘hapjes’ in mijn ervaring.
Nee, maar ik zou dat wel heel graag mooi willen kunnen doen! In de zomer lijkt het me echt heel fijn om al mijn haar uit mijn gezicht te hebben en alles goed vast te zetten en er op hete dagen geen omkijken meer naar te hebben, maar ik heb nog niet echt mooie sjaaltjes gevonden of tutorials hoe ik het zelf zou kunnen doen.
Oh leuk! Zo’n pony lijkt me echt leuk bij jou.
Bedankt voor je tips! Op sjaaltjes jacht dan maar, want ik heb voornamelijk te grote sjaals denk ik zo nav je tips. En @Sok , ja precies, dat wil ik ook! En vind het er ook gewoon zo leuk uit zien. Elke manier van knopen lijkt weer anders, stoer/netjes/hipster. Ik heb ook niet echt handige filmpjes nog gebonden helaas. Zodra ik iets weet post ik het hier!
Ik durf het niet maar we doen het wel!!