Ja dat ga ik even doen. Dank je!
Ik heb ook heel fijn (maar veel) haar wat snel kan pluizen. Naar een tip van @Karl_Lagerfeld gebruik ik talkpoeder als droogshampoo. Dat doe ik voor het slapen in mijn haar, de volgende dag even ‘‘opfluffen’’ met mijn handen en dan heb je ook geen witte waas. Om het pluizen tegen te gaan haal ik er vaak even snel een föhnborstel doorheen. Dan zit het mooi glad, maar ziet het er niet vet uit.
Me: ik wil niet teveel geld uitgeven aan een steiltang. Also me: ik koop toch deze:
Las er goede reviews over en heb al wat haarproblemen achter de rug (haaruitval) dus dan maar wat meer geld uitgeven.
@Pax die van jou had ook wel goede reviews! Maar de Chi sprong er toch bovenuit.
Haha ja die chi is top inderdaad!
Ah, mooi het nog een keer te horen, ben benieuwd!
ik heb m al jaren en ben heel tevreden!
edit: oh je hebt al een andere haha
Wat is de allerbeste heatprotecter? Wie heeft een goede tip voor onder de 20 euro ongeveer?
Deze vraag heb ik op dit forum ook opgezocht en toen kwam @Rozecoupeschaar o.a. met deze, heb een print screen gemaakt voor mezelf:
——
Mijn steiltang is binnen, mooi is-ie! Alleen de platen sluiten niet helemaal aan. Is dat normaal voor zo’n dure tang?
Mijn oude overigens ook dure tang sluit wel helemaal aan:
Dankje!!
Mijn oude chi sluit ook aan, net als jouw blauwe. En ook mijn goedkopere Babyliss sluit precies op elkaar aan…
Ah ok! Dan ga ik bol toch even mailen.
Ja zeker doen! Wie is de leverancier of is het echt uit Bol hun magazijn?
Nee de leverancier je Beauty and lifestyle. Kon hem retourneren en opnieuw bestellen bij een andere leverancier en daar is hij € 7,00 goedkoper dus dat heb ik gedaan.
Ah ja goed gedaan, misschien was dit wel een neppe …
Zo zag hij er niet uit. Zou wel heel erg zijn! Zat ook een mooi boekje en kaartje van Chi bij. Maar goed, je weet maar nooit.
Mijn chi (jaar of 5 oud ofzo) sluit ook niet helemaal aan. Ik druk ‘m altijd extra op elkaar als ik stijl. Dacht dat dit zo hoorde bij deze tang maar voel me nu met terugwerkende kracht een beetje genaaid
Kan ik iemand blij maken met Lucovitaal haarvolume vitamines? Het potje is nog helemaal dicht. Ik kan ze op dit moment niet gebruiken omdat mijn hele lichaam wordt onderzocht door coeliakie (viamines enzo). Dus ik wil niks slikken. En vind het zonde dat het potje hier maar staat te staan. Alleen de verzendkosten zijn prima, anders gaan ze de prullenbak in.
Ik gebruikte de laatste jaren de volledige olaplexlijn, met de nr 2, 6,7 kom ik nog wel een hele tijd toe. Maar zoek voor shampoo en conditioner een budgetvriendelijker alternatief of dupe. Ik heb haar dat snel droog is en ook vrij snel klit. Dus graag iets voedend en ontwarrend met goede bestanddelen. Iemand een idee?
Ik zou dit wel willen proberen! Heb je ze nog?
Ja ik heb ze nog. Stuur me maar even een berichtje!