Haar/ kapsel topic #1

Was je nieuwe wel goed aangesloten?

Ik heb precies dezelfde tang vandaag binnen gekregen maar sluit dus ook niet aan en twijfel om te ruilen.

1 like

Hi!
Heeft iemand hier ervaring met een “half lange Bob” met grove krullen. Maar dan dus als permanent?
Ik doe m’n haar regelmatig ongeveer zo, maar ben gerust 15-20min zoet er mee… er zit van nature een rare slag in, dus ik haal eerst de stijltang er door en dan de Krul tang (of Krul met de stijltang) en ben er gewoon te lui voor.
Maar kan dit een beetje fatsoenlijk met een permanent :face_with_monocle:

2 likes

Iemand enig idee hoe je van lichtblond naar strawberry blond kan gaan thuis? Welke kleur moet je dan nemen? Iemand ervaringen met bepaald merk enz

Zo ik heb deze tip van de week gevonden en die bond smoother is echt fantastisch! Wonder spul. Dus ook al was de vraag niet van mij, bedankt voor de tip!

2 likes

Jaaaa leuk :raised_hands: Vind het ook altijd weer spannend, maar daarna denk ik elke weer dat ik dit veel eerder had moeten doen.

2 likes

Ja daar was ik al bang voor :see_no_evil:. Dus … dan toch maar een half uur eerder m’n bed uit :joy:

1 like

Heeft iemand al eens de haren laten knippen met een warmte schaar?
Ik moet over 2 weken naar de kapper en dan gaat ze me knippen met die schaar

Ik ken het niet, wat zou dat doen dan?

1 like

Het verzegelt de punten en zou daardoor gespleten punten meer tegen gaan. Ben heel benieuwd of ik verschil ga merken

1 like

Mijn zwarte haarverf (pakje) blijft niet zitten. Nu overal oranje vlekken in mijn haar :frowning: maar nog keer verven lijkt me geen goed idee. Uitgroeien dan maar?

1 like

Wat was je beginkleur? Licht haar heeft vaak te weinig rood pigment voor donkere verf om goed te pakken, als je het nog een keer wil proberen is het een goed idee om eerst voor te pigmenteren met koper :blush: Ik heb laatst zelf voorgepigmenteerd met Colorance Soft Color van Goldwell, dat was heel chill! Is een soort mousse die je op vochtig haar gebruikt, en je donkerdere verf kan er daarna in zonder eerst te spoelen.

1 like

Ik ben donkerbruin/zwart van mijzelf.
Maar werd aardig grijs en dacht… als ik ooit blond wil is nu de tijd :roll_eyes: dus ontkleur erover gepleurd en dat was natuurlijk heeeeeeel lelijk en werd oranje.

Toen kastje bruin er over gedaan voor de rood pigmenten, en toen de uitgroei echt niet meer kon daarvan zwart erover.

Oh wat gek ja! Ik vind pakjes altijd wel lastig omdat je niet weet hoe ‘sterk’ ze zijn, als je een kapperszaak in de buurt hebt zou ik daar even langsgaan voor verf die je zelf mengt. Bij de winkel waar ik vaak kom denken ze ook altijd heel fijn mee :blush:

1 like

Ah ja das een goede tip. Toevallig omgeving Gelderland?

Woon ik niet meer maar kom ik wel vandaan, in Ede en Arnhem heb je Pro-Duo, vind ik altijd een fijne winkel! Die in Arnhem ben ik nooit geweest maar in de 3 filialen die ik wel ken (Ede dus en 2 in Utrecht) ben ik altijd goed geholpen

Top bedankt.

2 likes

Laatst vooral de puntjes eraf laten halen en spijt want nu zit het kut en draag ik altijd een staart. Denk dat ik of volgende week de vele lagen terug laat knippen of gewoon ook maar weer korte metten maak met de vlecht die ik weer kan hebben.

6 likes

Nou ik vind dit wat je nu hebt dus geweldig haha!
Red je een “knotje” op je hoofd?
Zo mooi als deze kan ik het niet, maar een invlecht met knot dus :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb meer dit dan:

Mooi! Ik vind het bij zo’n korte Bob altijd leuk om slag te maken maar de punten wel stijl te laten/maken. Meer beetje dat beachy, als je snapt wat ik bedoel. Vind het zo ook heel leuk zitten hoor!

2 likes

Heel leuk je haar zo!

Ik vind dat zij altijd leuke kapsels maakt:

Heeft veel meer video’s met ideetjes

5 likes