Bedankt!
Nog iemand met vet haar die deze gebruikt? Ben bang dat als ie fijn is voor mensen met een droge huid dat ie m’n haar misschien nog sneller vet maakt…
Van deze leek mn haar de volgende ochtend al vet maar pakt vast bij iedereen anders uit
Weet je zeker dat het roos is? Als je jouw haar iedere dag wast is er ook een grote kans dat je een droge hoofdhuid hebt en dat het schilfers zijn ipv roos. Ik heb op aanraden van @Rozecoupeschaar een extra cleaning shampoo van Indola gekocht. Daarmee kan ik het wassen even langer uitstellen. En als ik last krijg van een droge hoofdhuid wissel ik even af met een andere shampoo!
Sinds ik gestopt ben met de Diane is mn (hoofd)huid weer snel vet, dus ik weet eigenlijk bijna zeker dat ik geen droge hoofdhuid heb, helaas…
@Willem mijn haar is van zichzelf ook behoorlijk lichter dan mijn kleur, ik verf het eens per 5-6 weken. Ik vind het reuze meevallen met de uitgroei.
Ja, ik verf het zelf, maar ik heb heel kort haar.
Als ik lang haar zou hebben dan zou ik het niet zelf doen, te veel gedoe.
Ik ben sinds een week begonnen. Dus ik hoop je er snel meer over te kunnen vertellen
Mijn hoofdhuid jeukt de laatste 2/3 maanden zo erg! Soms vaker dan anders maar het is echt irritant. Heb al een aantal shampoos geprobeerd maar lijkt niet echt verschil te maken. Head & Shoulders werkt dan nog het beste.
Het is telkens op dezelfde plekjes dus denk dat mijn huid daar wat droger is ofzo. Ik was het 2 keer per week dus valt op zich wel mee.
Iemand misschien nog tips tegen een jeukende hoofdhuid?
Geen h&s en op zoek naar shampoo zonder siliconen werkt bij mij het beste. H&s is best agressief volgens mij. Sowieso jeukt mijn hoofdhuid meer als mijn haar vet is dus vaker wassen kan ook helpen.
Krijg helemaal jeuk nu ik dit typ haha
Ik heb momenteel de l’oreal steampod op het oog. Iemand ervaringen met deze en is ie echt zo goed? Of is er nog een betere?
Steampod is me leven. Gaat op mijn afrohaar en mijn weaves en het blijft ook lang steil.
Ik zweer bij deze shampoo van eucerin (dermo capillair droge roos), hij is niet goedkoop maar het is de enige shampoo die voor mij werkt. Geen siliconen, wel sulfaten helaas.
Ja voor mij is het de beste stijltang!
Ik heb jarenlang een Chi gehad die ook heel goed was maar toen ik de Steampod gebruikte dacht ik meteen: Wow dit is écht steil! En het blijft inderdaad veel langer steil. Ben nu ook echt heel snel klaar want ik hoef maar één (soms twee) keer door een pluk haar te gaan en het is meteen oké.
Ik raad het zeker aan!
Ik heb zoveel stijltangen gehad en ik kan echt niet meer zonder de steampod. Echt een aanrader.
sowieso moet de steampod op de FF-boodschappenlijst naast de nuxe reve de miel, die theelichthouders en alle andere zaken die je gekocht hebt door het forum.
Dit is mijn verhaal, ik zit momenteel weer mijn hoofdhuid kapot te krabben. Ik gebruik al zoveel mogelijk producten zonder SLS en siliconen (heb krullen), maar ik ben nog altijd op zoek naar de beste shampoo tegen mijn jeuk. Ik gebruik nu ook H&S jeukende hoofdhuid shampoo, maar ik vind hem best agressief. Na 2/3 dagen krijg ik weer jeuk ook. Ik heb wel een tijdje de Dandruff Control shampoo van Zarqa gekocht, die beviel toen goed en is ook zonder SLS en siliconen, misschien is die ook wel fijn voor jou? Kan je kopen bij de Tuinen (dat heet nu anders volgens mij).
Ik heb er ook jaren last van gehad maar sinds ik Neutral shampoo gebruik niet meer!