Ga ik eens naar kijken, dank je!
Ik geloof dat iemand hierboven ook een keer vroeg of je met een steampod ook slag in je haar kan maken zoals met een normale stijltang. Ik vraag me dat ook af Kan dat?
Ja dat vroeg ik! Ik ben ook nog steeds benieuwd!
Ja dat kan! Staan een aantal filmpjes op YouTube met uitleg
Op het kanaal van Jessie Maya zag ik deze tang voorbij komen. Ze zei dat haar haar nog nooit zo stijl was als met deze tang. Volgens mij was het geen spon. Heeft iemand hier ervaring met dit merk? Ik gebruik nu een chi en ben er op zich wel tevreden mee maar sta wel echt open voor een upgrade (bv steampod, andere tang, weet ik het)
Ik heb ooit een ghd gehad, wel iets van 7 jaar geleden gekocht. Werkte er sneller mee dan met de chi tang die ik daarvoor had maar in een hotelkamer was vergeten.
Nu ben ik de steampro aan het overwegen, voornamelijk voor kind met sterk krullend haar, die eens in de zoveel tijd steil haar wil
Ik heb van dit merk het stijlborstel en ben daar echt tevreden over. Gaat veel sneller dan de chi. En het hoeft voor mij niet kaarsrecht. Ik heb overigens heel dik heel lang haar.
Ik stijl mn haar met de steampod en blijft gewoon precies even stijl tot ik het weer was, wat soms pas 5-7 dagen later is.
Ja, ik heb een stijltang van dit merk. Het werd me destijds aangeraden door een kapper. Daarvoor had ik een chi maar de ghd werkt echt beter. Ik heb ‘m al heel wat jaar (minstens 8) en merk dat hij slechter wordt, alsof de warmte niet meer gelijk wordt verdeeld/niet meer goed warm wordt want ik moet echt meerdere keren over een pluk heen. Ik heb afgelopen week een steampod gekocht en die maakt mijn haar wel echt veel gladder maar dat deed de ghd de eerste jaren ook. Ik denk echt dat ze qua prestaties redelijk gelijk zijn aan elkaar.
De ghd is wel een stuk lichter en smaller en daardoor wat wendbaarder, al denk ik dat dat ook een kwestie van wennen is.
Oeh top ben ‘m vandaag gaan halen, vanavond uittesten
Ok succes! Wel alleen gedemineraliseerd water erin doen, geen kraanwater. Dus dat nog even halen bij de supermarkt/drogisterij als ik jou was.
(Ik weet niet trouwens of de nieuwste strampod wel ineens kraanwater mag maar ik zou het sowieso niet doen. Dit is ook veel beter voor je apparaat)
Er stond nu ook in de handleiding om het best demi water te gebruiken idd. Had gelukkig nog een bidon staan dus kon gaan testen. Wel even wennen dat het zo’n geluid maakt haha
Heb je hier al een alternatief voor gevonden? Ik doe nu niks in m’n haar, maar het zit dan zo slap en tuttig.
Ik heb dus echt vet snel vet haar, de dag na wasdag al. Alles geprobeerd, verschillende shampoos, mijn haar laten wennen aan minder wassen. Gewoon altijd na een dag vet, en droogshampoos werken tot nu toe niet echt? Heb die van aussie geprobeerd en van schwarzkopff en andrelon en vond die allemaal niet fijn. Mijn haar leek er niet schoner door. Iemand een goeie droogshampoo tip?
Ja komtie weer hoor, maar: talkpoeder!
Oh wow! Werkt dat wel op zwart haar dan? Lijkt me gekke witte waas geven.
Ik heb ook bruin haar en als het er net in zit zie je dat wel maar dan moet je even goed je vingers tussen je haar doen bij je wortels en wrijven/schudden over je aanzet en dan gaat dat wel weg en zie je er niks meer van. Krijg er ook meteen een volumeboost van.
Ben benieuwd, zou wel een goede budgetversie zijn. En werkt het dan de hele dag door of is het in de middag wel weer vettig?
Voor die ene euro ofzo dat het kost kan je het altijd eens proberen. Ik kom er zeker wel een dag extra mee door zonder te wassen, talkpoeder neemt goed vet op