Ik kom toch weer even op dit probleem terug⦠ik heb een druk leven qua werk/kleine kinderen en ben niet echt goed in self care in de zin dat ik weinig weet van beauty, gebruik producten ed. Ik kijk dus ook weinig in de spiegel en doe niet echt aan make up enzo
Gelukkig heb ik een redelijk rustige huid en uitgesproken gezicht dus de make up kan ik meestal skippen maar mijn haar is wel echt een ding⦠moet mezelf regelmatig filmen en dan kan ik me er zo druk om maken. Het is erg dun, aan de voorkant heb ik van dat Babynamen (korte plukken) en āpatchesā met minder haar en het oogt altijd rommelig en raar.
Na het wassen (doe ik lang niet elke dag) zit het iets beter maar is het vaak ook pluizig en 1 dag later zit het vaak weer voor geen meter. Elastiekjes glijden snel uit en los is het ook mwoah.
Wie heeft tips/handigheden om hier langzaam verbetering in te brengen? Kan ook gaan om bv maskers, hoe het snachts te dragen etc. Ik doe nu dus echt maar wat (bijv vaak staart in snachts), maar ik wil echt heel graag verbeteringā¦