Thanks! Enkel babylights. Ben ook heel blij ermee.
Ik ben ook weer heel blond! Het is iets lichter geworden dan ik had verwacht en toch iets langer gelaten dan ik in eerste instantie wilde, maar echt mega blij mee!
Samenvatting
weg
Mooi, staat je goed!
Iemand een tip voor een goede elektrische fohnborstel? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Wel of geen draaiende kop? Hoe groot moet het opzetstuk zijn.
Ik heb âlastâ van stugge, korte haren op mijn kruin. Deze zijn veel dikker dan mijn andere haren en erg beschadigd (je ziet en voelt dat het haar niet glad is). Sinds een klein jaar stijl ik mijn haar niet meer dagelijks (max 1 keer in de maand nog) en verzorg het ook veel beter. Herkent iemand dit? Zou ze liefst allemaal uit gaan trekken, want het ziet er niet uit
Hoe lang is je haar? En wil je dat de kop zelf kan draaien?
Mijn haar is de foto met de blauwe trui hierboven, veel en dik haar. Ik heb werkelijk 0 ervaring met fohnborstels en ik weet niet wat handig is. Ik wil het graag gebruiken om mijn haar te polijsten/glad te maken.
Ik was vanmiddag eventjes naar de winkel, maar ik wist gewoon echt niet wat goed zou zijn.
Ik heb zelf deze en ik ben er heel tevreden mee. De grote borstel kan roteren en dat is fijn voor polijsten. Bijkomend voordeel is dat je geen lamme arm krijgt. De kleine borstel gebruik ik zelf alleen voor klein beetje slag, maar ik pak dan net zo lief een krultang. De andere opzet stukken gebruik ik om het stijl te maken en volume te creëren.
Je moet wel opletten met een ronde föhn borstel dat je de borstel op dezelfde manier er uit draait als dat je hem er in draait. Als je de borstel iets schuin houdt kan je de borstel vast komen te zitten.
Ik heb ook erg lang dik en veel haar (typisch centraal Azië Perzisch haar). Mijn favoriete borstels die ik gebruikt heb
- Dyson airwrap
- Daarvoor meerdere van Babyliss PRO lijn gebruikt. Altijd de niet roterende variant. Meerdere kapperszaken zoals Rob Peetoom of Team Kapsalon gebruiken deze:
Hoe tevreden ben je met de airwrap? Ik twijfel heel erg.
Ik ben er iets minder enthousiast over dan @Leukocyten
Heb in dat zelfde topic wat geantwoord:
Helemaal mee eens!
Ik heb de airwrap ook sinds kort en vind vooral de borstel opzetstukken helemaal fantastisch. Ik heb echt een pluizig vogelnest op mijn hoofd (veel haar met slag en heeeel veel pluis) en met de borstel krijg ik het werkelijk waar helemaal stijl, glad en PLUISVRIJ! Is me nog nooit gelukt behalve dan met een stijltang.
De krul opzetstukken gebruik ik niet zo veel, moet nog uitvogelen hoe die het beste voor mij werken. De fohnborstel vind ik ook fantastisch, krijg er ook mooi glad en pluisvrij haar van met veel volume.
Ik heb zowel de Dyson föhn als de airwrap in mijn handen gehad vanmiddag, maar ik kon die prijs gewoon niet verantwoorden tegenover mezelf.
Volgens mij heeft @ZusjevanJoost zoân kapsel gehad! En volgens mij nog wel meer forummers, ik dacht @Electric ook.
Ik had dat ja! Ongeveer een jaar standje 1 op de tondeuse. Vond het erg tof staan!
Edit: nee standje 2 dacht ik.
Iemand toevallig ook ervaring met deze fohnborstel? Bij deze lijkt het me ideaal dat er een platte en ronde borstel bij zit.
Heerlijk hĂš zoân kort bolletje. En geen haarroutine: je staat op en je haar is klaar!
Je post bleef in mijn hoofd zitten en ik heb nu helemaal geen model meer en wil graag alvast een pony terug. want dat vind ik fijn om mijn voorhoofd te verbergen. Nu zat ik even op pinterest te kijken en ik denk dat ik morgen de kapster ga bellen met de vraag of ze dit voor mij kan fixen.
Love die tweede
Ik dacht ik wacht even twee weken met afspraak maken bij de kapper maar kan over 3,5 week pas terecht. Heb er zoân zin dus wel lange voorpret haha