haar
Ik heb van mezelf licht/middenblond haar maar heb een tijd lang platinablond haar gehad. Nu probeer ik dat te laten uitgroeien dmv steeds highlights/balayage over de uitgroei te zetten zodat ik het uiteindelijk zonder harde balk kan laten uitgroeien.
Ik ging dus naar de kapper met de wens: Zet weer balayage over mijn uitgroei. Ik hoef niet meer super licht, zolang de kleur maar niet warm is want dat staat me niet.
Dit is nu mijn haar, en ik vind het dus super lelijk. Niet dat het lelijk is gezet ofzo, maar deze kleur doet echt weinig goeds voor mijn gezicht. Ik ben al terug gegaan naar de kapper omdat ik aangaf dat ik het dus wel warm vind. In daglicht is mijn pony dus gewoon echt oranje. Maar zij blijft maar volhouden dat het wel mooi is en dat ze niet snapt wat ik bedoel met warm. âJe wilde toch niet meer zo licht? Dit is dan wat je krijgt.â Sorry maar er zit nog wel iets anders tussen platinablond en oranje? Ze ontkende dus gewoon dat de bovenkant van mijn haar nu warm is en nu heb ik het idee dat ik gek word. Het werd ook een hele ongemakkelijke discussie omdat we blijkbaar niet op een lijn zitten wat betreft de definitie van de kleur oranje. Dus ook al is het misschien op fotoâs moeilijk te zien, wordt ik nou gek of niet? Dit is toch warm?
Of snap ik het concept warme kleuren gewoon niet?
(Zilverdingen werken niet omdat het niet genoeg is opgelicht
En in de punten mag ik het even niet meer gebruiken omdat mijn haar te beschadigd is.)
TLDR: Is de bovenkant van mijn haar oranje?
- Meid dit ziet er prima uit wat stel je je aan
- Beetje warm maar niet per se oranje
- Dit is zeker oranje/warm
- Ik heb geen mening
- Ik ben kleurenblind
- Ik weet ook niet wat het woord warm betekend
- Ik kan het vanaf deze fotoâs niet beoordelen