Eigenlijk gebruik ik sinds m’n jeugd al olie in mijn haar omdat mijn moeder dat ook altijd deed en bij ons ook.
Is er een beetje ingebleven en sinds m’n twintigste leerde ik ook het nut ervan (gezond haar etc, wat je nu indd heel veel leest en ziet). Moet zeggen dat ik ook echt een bos haar heb en vaak complimenten krijg over m’n “prachtige haar” maar durf natuurlijk echt niet te zeggen dat het daaraan ligt. Ik merk iig de glans en het kalme gevoel als ik last heb van een drogere hoofdhuid. Ik herken de resultaten waar je het over hebt ook wel met wat ik bij mijn eigen haar zie. Dus ik denk dat het zeker goed is!
Ik gebruikte het altijd een keer in de twee weken. Inmasseren en uren laten intrekken. Sindskort doe ik het eens in de week omdat ik door een shampoo ineens een erg droge hoofdhuid kreeg.
Dit specifieke product vind ik zo fijn omdat het een fijne mix is (rozemarijn en munt) maar ik zie dat veel meiden ook zelf zo’n olie “in elkaar zetten”. Helaas op dit moment dus enorm slecht verkrijgbaar en ik heb helaas momenteel geen andere goede vervangers gevonden die ik als tip mee zou kunnen geven!