Misschien een beetje volumepoeder gebruiken? Daar wordt het wat stroever van, dan is het gemakkelijker om een rommelige pony te maken.
Ik zweer bij batiste
Klorane!
Ik ben blond maar gebruik liever Colab als Batiste. Mijn haar lijkt dan minder dof.
Ja ik persoonlijk wel. Maar ik had er laatst een discussie over met mân moeder en zusje want die vonden het overpriced en zeiden dat ze ook genoeg hebben aan een maskertje.
Misschien verschilt het ook wel per haartype. Ik heb een stuk dunner en breekbaarder haar dan dat zij hebben. En dan is een fullhead highlight 2x (soms 3) per jaar wel gewoon echt zwaar voor de conditie van je haar.
Ik zou het persoonlijk sowieso altijd doen als je echt een heel stuk lichter gaat of als je van plan bent om meerdere keren per jaar fullhead te doen.
Mijn kapper gebruikt het niet en ik blondeer al jaren mijn haar. Ze is wel telkens verbaasd over hoe gezond mijn haar blijft, dus denk inderdaad dat het per persoon verschilt. Ik heb zelf in ieder geval niet de indruk dat ik het nodig heb haha
Ik heb donkerblond haar, maar vind het een beetje saai. Zit al een tijdje te twijfelen om het bruin te verven, maar vind dat ergens ook een beetje eng. Zou een shampoo als John Frieda Brilliant Brunette helpen om het net wat donkerder te maken om zo eens te kijken hoe het staat? Of is dat kansloos?
@Hairlover je bericht is verwijderd. Dit is niet toegestaan op dit forum, lees graag even de huisregels door.
Misschien wat lowlights , dat kan heel mooi subtiel. Via pinterest kan je veel voorbeelden wel vinden
Echt hun eigen producten of dat Matrix? Want ik gebruik die gekleurde conditioners van Matrix en die zijn top, maar hun eigen merk ken ik niet.
Gebruikt iemand hier producten uit de lijn van Monday? Heb laatst snel een conditioner meegegrist toen ik bij de drogist was zonder me er echt in te verdiepen, maar wĂĄt een heerlijke geur heeft die!! Echt zomer in een fles (naast dat hij ook fijn verzorgt trouwens, ook geen bijzaak haha)
Staat je echt heel leuk! Heb je een fohnborstel ?
Anders met een normale borstel met de föhn erop de voorste plukken doen?
Shein
Bershka/Asos/Pull & Bear etc.
Primark had laatst ook hele leuke!
Remington S8500 is fijn. Kost bij Bol âŹ32 en kun je ook mee krullen
Ik zag van de week een filmpje op Tiktok over haarolie dat de haargroei bevorderd. Ik heb het idee dat ik iets minder haar heb in mijn âinhammenâ. Hebben jullie ervaring en zo ja met welk soort olie?