Oke ik heb gisteren mn haar geïnspecteerd en enkele grijze haren gespot, kan het nu niet meer ontkennen ![]()
Vind het ook wel fascinerend, want de haren zijn nog wat korter en lijken ook wel een andere structuur te hebben.
Moet verder ook niet janken want het valt totaal nog niet op en ben bijna 33 dus het zat er ook wel in haha. Mn broertje heeft ze al sinds z’n 25e ofzo en m’n moeder ook of misschien wel eerder.
Ben wel benieuwd of je het straks beter gaat zien. Ik heb een beetje zo’n nietszeggende donkerblonde peper en zout kleur met highlights/balayage (die ik al meer dan een jaar niet heb bijgewerkt), dus het past er ook wel mooi tussen eigenlijk. Zag ook gisteren bij yoga iemand m die ook al duidelijk grijs was deels maar dat zag er echt wel mooi uit. Hopen dat het bij mij ook zo wordt, haha.
Ik heb trouwens ook al wel langer deels pigmentloze haren in mijn hele donkere wenkbrauwen, dat vind ik ook intrigerend. En irritant want dan lijkt er een gat in m’n wenkbrauw maar dat is het gewoon een haar die ineens deels kleurloos is. Gek genoeg dan niet de hele haar, maar alleen een deel ervan. Bijzonder hoe dat toch allemaal gaat.
Oke tot zover mijn spreekbeurt.