Werkt prima bij mij. Wel even goed naar de maat kijken en wat technieken uit proberen, ook wbt naar voren of naar achter rollen afhankelijk van wat je wil bereiken
Ik heb een kleinere maat dan deze zo te zien, anders krijg je alleen maar een bolling
Ja mijn curtain bangs zijn vrij lang, niet echt een pony meer maar een lok tot aan mijn kaak. Dus dan is een bolling en volume wel mooi. Voor een kortere kun je die felroze pakken, werken even goed
Ik zag een handige tip op TikTok om je steil-gemaakte haar in de nacht netjes te houden:
Ik zag net toevallig dat de haarolie van Mielle weer op voorraad is bij Etos.
Heb er net 1 besteld
Hij is al weer uitverkocht
Wat een drama is het om die olie te kopen! Ik ga maar zelf maken denk ik
Ja ik gebruik dit ook, werkt prima. Ik rol ze in en laat het ongeveer 10 min zitten.
Ik ga van de week denk ik ook even naar de tuinen. Eens zelf zn mix maken.
Ik heb hem binnen gekregen en dacht kijk even op TikTok om te kijken hoe je hem het best kan gebruiken.
Nu zie ik allemaal filmpjes dat mensen haaruitval hebben gekregen na het gebruik van de olie? En nu durf ik hem dus niet meer te gebruiken.
Ik kreeg er ook meer haaruitval van en ben toen maar gestopt. Had gehoopt dat dit mijn haar zou reddenā¦
Volgens mij ligt het er ook aan hoe je het gebruikt. Die āhaar influencersā geven aan dat het niet direct op je hoofdhuid moet. Misschien dat dat verschil maakt?
Volgens mij gaven mensen hier aan dat het deels komt omdat je haren die al los zitten met het masseren gelijk meeneemt, in plaats van dat ze in de loop van de dag of met borstelen uitvallen.
Ik heb deze verf in Oostenrijk gekocht een tijd terug en hier laatst alleen mijn pony mee gedaan. Hele mooie kleur, aangezien ik dus alleen mijn pony heb gedaan heb ik nog heel veel in de tube over van de haarkleur.
Met wat kan ik die tube het beste mengen om die kleur nog eens te gebruiken? (Zonder dat ik weer een nieuw pakje haal en weer een klein beetje gebruik)
Ja dit heb ik ook gelezen inderdaad. Zelf merk ik bij mezelf dat als ik olie heb gebruikt ook meer haar verlies bij het uitspoelen. De volgende dagen met het kammen merk ik weer dat ik minder haar verlies.
Geen last van, althans, niet meer dan normaal.
Ik weet niet zeker of ik je vraag goed snap maar ik heb best vaak semi-permantente verf (bijv van arctic fox) gemengd met conditioner zodat ik minder verf in ƩƩn keer hoefde te gebruiken. Alleen dan moet je het wel langer laten zitten om dezelfde kleur te krijgen.
Semi permanent doe ik ook vaak! Maar dit is echt zn tweedelige set als met blond of zwarte haarverf. Dus zn tube voor de kleur en het stink spul in zn flesje. Maar die tube waar de kleur in zit kan je dus verder gewoon zo gebruiken in je haar?
Is Olaplex ook geschikt voor dun/fijn gecombineerd haar (vet bij hoofdhuid, droge punten)?
Mijn haar is echt heel fijn en raakt daardoor snel in de knoop. Ook bovenop mijn hoofd, waar je geen conditioner mag gebuiken. Vooral net na het wassen zit het enorm in de knoop. Door de wrijving denk ik (niet dat ik zo hardhandig was hoor)? Maskertje gebruik ik al af en toe, haalt verder ook niets uit.
Nu leek Olaplex 3 mij wel wat, maar ja, dat is best aan de prijsā¦
Ik heb hetzelfde en ben het nu aan het proberen met de shampoo. Maar ik weet t nog niet, de ene keer denk ik echt ja en de andere keer maakt t vettig/zwaar
Jaaa! Dat woord zocht ik dus!!
Had de verpakking nog bewaard maar ik zoek dus de inhoud van de application bottle wirh developer lotion indd! Ooo top dankjewel!!
Jullie favoriete haarserum? Ik probeer altijd vanalles verschillends, maar nog steeds niet echt een favoriet gevonden. Heb dik, lang haar dat eerder droog is dan vet.