Gatver dit is zo naar he. Ik heb hetzelfde gehad na een Corona besmetting . Wellicht is het kapsel topic beter geschikt voor deze vraag trouwens.
Ik herken je gevoel, ik voelde me serieus machteloos⦠al die bossen haar elk moment van de dag. Ben zakken haar verloren (heb veel en dik haar en op een gegeven moment ben ik het gewoon gaan verzamelen). Het is frustrerend.
Mijn haar is weer aangegroeid maar nog steeds weten we niet exact waarom dit gebeurde. Mijn huisarts dacht aan een bijwerking van Corona, heb je dat toevallig laatst gehad? Ik had toen hele hoge koorts namelijk.
Ik gebruik al meer dan 15 jaar rozemarijn olie in mān haar. Verder weet ik dat er ook een medicijn is (gebruikte @ZusjevanJoost dacht ik) maar beter is om eerst ook de oorzaak te ontdekken. En dat is lastig er zijn zoveel redenen.
Je kunt ook tabletten slikken maar dat duurt wel even voordat je resultaat ziet. Denk er aan dat je het stoppen daar iig niet mee tegengaat, maar dat je juist gaat inzetten op haargroei. Dit geldt ook voor olie bijv. Niet perse tegen haaruitval maar voor het stimuleren van haargroei.
Vind het heel vervelend voor je, weet dat er in dat andere topic ook veel is en wordt gepost hierover!
En het extreme haaruitval gaat op een gegeven moment stoppen. Mijn huisarts heeft me toen uitgelegd hoe dat zat met de cyclussen etc en het klopte, op een gegeven moment stopte het. Hoelang heb je het nu?