Haar/ kapsel topic #1

Haha wat lief! Dank je wel voor de tip :relaxed:

1 like

Je kunt k18 ook in je haar doen en dan na 4 minuten terug de douche in om conditioner erin doen!

2 likes

Wow. Ga ik proberen, thanks!

2 likes

Heb vandaag voor het eerst een kerastase shampoo gekocht (rib uit mn lijf) en als ik morgen niet opeens leip fabulous haar heb erdoor ben ik echt teleurgesteld

Zijn de banana hair food shampoo en conditioner net zo goed voor je haar als het haar masker? Of zijn het niet de beste shampoo en conditioner voor je haar?

1 like

Zijn heel vaak best goed in de aanbieding bij LookFantastic.

1 like

Is er eigenlijk een holygrail om je haar sneller te laten groeien? Of ben ik aan mijn eigen genen overgelaten.

Toevallig wilde ik net komen posten en las ik je post. Vroeger gebruikte ik deze lijn en had wel het idee dat het wat deed. Maar durf niet te zeggen of dat tussen mn oren zat.

Waarom ik naar dit topic kwam:
Ik heb dus deze shampoo en het masker weer eens aangeschaft want ik vond de geur zo lekker. Hebben ze de geur aangepast!! Haha speciaal voor de geur weer gekocht

3 likes

Oh no! Zo stom als de samenstelling van een product verandert. Ruiken ze wel nog steeds lekker?

1 like

Jaaa is prima hoor, maar niet waar ik op hoopte haha

1 like

Ik heb gezocht in het topic maar zie niet echt tips: wat is de fijnste haarverf die je bij de drogist kan kopen? Ik koop normaal altijd casting crème gloss maar wil nu misschien permanente verf.

Heeft iemand tips voor merken/webshops/winkels met leuke haarklemmen? Bij voorkeur geen shein etc

2 likes

Monki! (en laatst 2 leuke gevonden bij de Sostrene Genre) en mocht er een TKMaxx in de buurt zijn dan zou ik daar ook even kijken als ik jou was bij de haaraccessoires. :slight_smile:

Edit: en online ASOS

3 likes

Heel random maar ik zag heel mooie metalen op de site van Cotton Club!

1 like

Zijn er ondertussen al meer reviews over de Shark Flexstyle? Heb nu een nepdyson en opzich is het resultaat oke, maar dat kutding pakt m’n haar niet goed met het airwrap gedeelte, dus twijfel nu toch om er goed geld tegenaan te smijten.

1 like

Heeft iemand hier die dyson airstyler? Zo ja, ben je er tevreden mee of heb je spijt dat je de airwrap niet hebt gekocht?

Is die al uit dan in Nederland? Dacht pas 2024

Ik ben ook benieuwd, in de reviews las ik dat hij heel heet wordt en daardoor een stuk meer schade aanbrengt…

1 like

Heb je een linkje? Ik dacht ook dat de airstrait pas in 2024 bij ons uitkomt. Zie wel goede reviews online!

Edit: sorry dacht dat je het over de shark had!

1 like