Je zou het plukje als je haar nog nat is plat op je hoofd kunnen vastspelden (met een bobbypin oid) zodat het plat opdroogt. Of is je haar daar te eigenwijs voor?
Ik heb ook zoân plukje van afgebroken haar bij mijn kruin op mijn voorhoofd en ik heb eens mn anastacia brow gel erin gedaan en dat werkte super, dus dat doe ik nu elke dag ![]()
Schrik me helemaal de tyfus
Ik heb een föhn van Lidl die ik verrassend fijn vind! Ik heb hem zelfs opnieuw gekocht nadat het uitging met mijn ex en ik hem bij hem achterliet. Ik was in de tussentijd overgestapt op een föhn van Philips, maar die vond ik véél te zwaar en minder lekker blazen.
Ik denk dat ze allemaal prima zijn, als je heel veel/dik haar hebt kun je naar de sterkere kijken, als je krullen hebt met het exemplaar met diffuser, en anders gewoon kiezen welke je het er leukst uit vindt zien/best in je budget past.
Ik heb deze en ben tevreden! Werkt fijner dan wax, die ik eerst gebruikte.
Is dat van die bekende filmpjes waar je heel lang ziet wat vooraf gaat aan de knipbeurt en dan snel van joehoeee het resultaat?
Ja! Daar ben ik verslaafd aan. Maar ik had geen idee dat het zo duur was ![]()
Het zal wel duur zijn en misschien is het extra duur als je de manager voor je krijgt. Hopen dat de persoon die dit bedrag weglegt geen Karen-kapsel wil hebben.
Ik ben ook verslaafd aan die filmpjes.
Als mijn eigenwijze pluisjes weer de kop op steken maak ik ze meestal even nat met een plantenspuit en droog ik ze opnieuw plat, zou dat kunnen werken?
En ik moest meteen aan dit soort producten denk ik, maar dat is misschien teveel wax achtig (zelf nooit gebruikt)
https://www.stylevana.com/nl_NL/utena-matomage-hair-styling-stick-regular-hold-2.html
Is in Hong Kong dollars denk ik (zoân 100 euro?).
Oooh dat is een heel ander verhaal
een vriendin van me is pas in nl bij hun salon geweest en dat was zeg maar âgewoon duurâ. kinki duur zeg maar niet 750 usd duur haha. ik ben ook echt geobsedeerd door die videoâs
Hoe creëren jullie volume in je haar ZONDER hitte (föhn of krul/stijltang)?
Ik gebruik nu alleen zeezoutspray en volumepoeder.
Rollers?
overnight blowout met touw van mân badjas
Droog shampoo
Ik heb sinds een paar weken zoooo veel haarverlies. En ik wil echt niet piepen want heb prachtig haar en wil niet âoverdrijvenâ maar zo veel haar⊠voelt gewoon niet goed. Maarja, kan er ook niks aan doen oid dus wil er zo min mogelijk mee bezig zijn ![]()
Drie weken geleden mân haar laten highlighten en naar mijn idee is het toen begonnen⊠kan dat?
Dat is zo vervelend! Hopelijk betert het snel. Geen idee of het door de highlights zou kunnen komen. Had je ± 3 maand geleden toevallig een heel stressvolle periode gehad? Dat kan ook voor haaruitval zorgen
Is het uitval of breekt het af?