een vriendin van me is pas in nl bij hun salon geweest en dat was zeg maar ‘gewoon duur’. kinki duur zeg maar niet 750 usd duur haha. ik ben ook echt geobsedeerd door die video’s
Hoe creëren jullie volume in je haar ZONDER hitte (föhn of krul/stijltang)?
Ik gebruik nu alleen zeezoutspray en volumepoeder.
Rollers?
overnight blowout met touw van m’n badjas
Droog shampoo
Ik heb sinds een paar weken zoooo veel haarverlies. En ik wil echt niet piepen want heb prachtig haar en wil niet ‘overdrijven’ maar zo veel haar… voelt gewoon niet goed. Maarja, kan er ook niks aan doen oid dus wil er zo min mogelijk mee bezig zijn ![]()
Drie weken geleden m’n haar laten highlighten en naar mijn idee is het toen begonnen… kan dat?
Dat is zo vervelend! Hopelijk betert het snel. Geen idee of het door de highlights zou kunnen komen. Had je ± 3 maand geleden toevallig een heel stressvolle periode gehad? Dat kan ook voor haaruitval zorgen
Is het uitval of breekt het af?
Nee eigenlijk alleen tot eind vorig jaar, dus dat is echt te lang geleden. Maakt het extra gek haha
Het zijn wel echt lange haren, maar zitten ook wat kortere tussen. Probeer nu al 1 a 2 weken iig een knip in te doen ipv elastiekje mocht dat het zijn…
toen ik ging douchen voelde ik gewoon een paar keer zo’n pluk haar over m’n lichaam echt brrrrr nachtmerries haha
Ja ik dacht misschien is het verkeerd gegaan met je highlights… maar erg vervelend is haaruitval. Er is wel veel terug te vinden in dit topic over tips!
Voor de mensen met een dyson airwrap: wordt de heetste stand bij jullie ook zo insane warm? Heb net echt mn hele hoofdhuid en nek eraf gefikt zo voelt het.
Nee hij word zeker heet, maar niet zo heet dat ik het idee heb dat hij mijn hoofdhuid verbrand ofzo. Met welk opzetstuk heb je dat? Of met allemaal?
Met allemaal haha! Misschien heb ik een gevoelig huidje, maar als ik m dichtbij mn hoofdhuid of nek houd dan doet dat soms echt pijn.
Ja heb ik ook met de warmste stand, vooral met de Krul opzetstukken
Heeft er iemand tips voor een goede leave in conditioner voor fijn haar?
Ik heb, door een vreselijk verknipt kapsel een paar jaar geleden en maanden extensions om het op te lossen, echt een beetje een haar trauma. Ik vind mijn haar als ik er niks aan doe echt vreselijk, maar echt vreselijk. Ik krul het dus (bijna) elke dag, mijn haar kan het alleen echt niet meer aan… Maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen zonder die krultang. Ik voel me gewoon zó niet mijzelf ![]()
Heatless/overnight heb ik van alles geprobeerd maar ik ben al een slechte slaper, dus met zo’n ding in m’n haar al helemaal.
Mij plan is nu langer laten groeien tot over m’n schouders zodat het los/stijl enigszins leuker valt dan nu precies op mijn schouder.
Alles is nu ook één laag, misschien tips voor een model om te laten knippen? Of leuke opgestoken kapsels die me er niet als 12 jarige uit laten zien?
(Ja dit is een first world problem. I know)
Misschien wil je dit niet, maar misschien helemaal ‘opnieuw’ beginnen met je haar? Het in een leuk kapsel met laagjes laten knippen en van daaruit verder laten groeien? Ik weet niet hoe je haar er nu uit ziet natuurlijk maar ik vind, zeker bij een korter kapsel, lagen vaak mooier dan 1 lengte.
Ik ben nu een bob aan het laten uitgroeien, ben nu net een beetje bij die ongemakkelijke lengte dus wil liever nu doorzetten om te kijken of lang een optie is.
Toen mijn haar heel erg verknipt was. Heb ik het toen het een beetje gegroeid was idd in lange laagjes laten knippen. Dan valt je haar al wat beter vind ik zelf. Misschien via youtube kijken naar filmpjes voor kort haar. Heb je vaak wel leuke dingen tussen zitten.