Haar/ kapsel topic #1

Ik heb een föhn van Lidl die ik verrassend fijn vind! Ik heb hem zelfs opnieuw gekocht nadat het uitging met mijn ex en ik hem bij hem achterliet. Ik was in de tussentijd overgestapt op een föhn van Philips, maar die vond ik véél te zwaar en minder lekker blazen.

Ik denk dat ze allemaal prima zijn, als je heel veel/dik haar hebt kun je naar de sterkere kijken, als je krullen hebt met het exemplaar met diffuser, en anders gewoon kiezen welke je het er leukst uit vindt zien/best in je budget past.

2 likes

Ik heb deze en ben tevreden! Werkt fijner dan wax, die ik eerst gebruikte.

https://www.amazon.nl/TIGI-Bed-Head-Texturizing-Stick/dp/B01M8I0M1U/ref=asc_df_B01M8I0M1U/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=624996615068&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=11415296208461038199&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9102718&hvtargid=pla-837214717161&psc=1

3 likes

750 dollar??!!

2 likes

Is dat van die bekende filmpjes waar je heel lang ziet wat vooraf gaat aan de knipbeurt en dan snel van joehoeee het resultaat?

6 likes

Ja! Daar ben ik verslaafd aan. Maar ik had geen idee dat het zo duur was :skull:

4 likes

Het zal wel duur zijn en misschien is het extra duur als je de manager voor je krijgt. Hopen dat de persoon die dit bedrag weglegt geen Karen-kapsel wil hebben.

Ik ben ook verslaafd aan die filmpjes.

Als mijn eigenwijze pluisjes weer de kop op steken maak ik ze meestal even nat met een plantenspuit en droog ik ze opnieuw plat, zou dat kunnen werken?

En ik moest meteen aan dit soort producten denk ik, maar dat is misschien teveel wax achtig (zelf nooit gebruikt)
https://www.stylevana.com/nl_NL/utena-matomage-hair-styling-stick-regular-hold-2.html

1 like

Is in Hong Kong dollars denk ik (zo’n 100 euro?).

1 like

Oooh dat is een heel ander verhaal

een vriendin van me is pas in nl bij hun salon geweest en dat was zeg maar ‘gewoon duur’. kinki duur zeg maar niet 750 usd duur haha. ik ben ook echt geobsedeerd door die video’s

1 like

Hoe creëren jullie volume in je haar ZONDER hitte (föhn of krul/stijltang)?

Ik gebruik nu alleen zeezoutspray en volumepoeder.

Rollers?

2 likes

overnight blowout met touw van m’n badjas

2 likes

Droog shampoo

4 likes

Ik heb sinds een paar weken zoooo veel haarverlies. En ik wil echt niet piepen want heb prachtig haar en wil niet ‘overdrijven’ maar zo veel haar… voelt gewoon niet goed. Maarja, kan er ook niks aan doen oid dus wil er zo min mogelijk mee bezig zijn :joy:

Drie weken geleden m’n haar laten highlighten en naar mijn idee is het toen begonnen… kan dat?

2 likes

Dat is zo vervelend! Hopelijk betert het snel. Geen idee of het door de highlights zou kunnen komen. Had je ± 3 maand geleden toevallig een heel stressvolle periode gehad? Dat kan ook voor haaruitval zorgen

1 like

Is het uitval of breekt het af?

4 likes

Nee eigenlijk alleen tot eind vorig jaar, dus dat is echt te lang geleden. Maakt het extra gek haha

1 like

Het zijn wel echt lange haren, maar zitten ook wat kortere tussen. Probeer nu al 1 a 2 weken iig een knip in te doen ipv elastiekje mocht dat het zijn…
toen ik ging douchen voelde ik gewoon een paar keer zo’n pluk haar over m’n lichaam echt brrrrr nachtmerries haha

2 likes

Ja ik dacht misschien is het verkeerd gegaan met je highlights… maar erg vervelend is haaruitval. Er is wel veel terug te vinden in dit topic over tips!

1 like