Haar/ kapsel topic #1

Ik lees dat zijde/satijn wat warmer kan zijn. Heb jij hier last van? Ja ik weet dat het geen wonderen gaat verrichten maar alle beetjes helpen op dit moment!

1 like

Oh geen idee eigenlijk haha. Ik slaap op zolder dus in de zomer is het sowieso al bloedheet. Ik merk niet echt verschil denk ik.

1 like

Dankjewel voor je reactie!

Die laatste ging bij mij na dag 1 al kapot en is ook geen automatisch roterende fohnborstel.

3 likes

Die onderste iig sowieso niet nemen! Dat is zo’n AliExpress versie van de Dyson Airwrap. Totaal geen fijn ding en hij stinkt ontzettend erg, kan nooit goed zijn voor je haar. En de opzetstukken zijn echt van hele slechte kwaliteit.

2 likes

En die tweede is heel moeilijk te hanteren. Zou zelf voor een niet roterende borstel gaan. En eigenlijk als je er snel op uitgekeken denkt te zijn, er helemaal geen kopen. Het duurt best eventjes voordat je je haar mooi kan föhnen met een ronde borstel.

5 likes

Ik ben super blij met mijn roterende haar borstel van babyliss. Gebruik hem veel en kon echt snel mijn haren er mooi mee maken.

2 likes

In het verkooptopic verkoopt @Calypso de roterende fohn van remington. Ben er zelf heel tevreden over.

3 likes

Die jij uitgezocht hebt ziet er prima uit. Heb net zo een in een beetje paarsige kleur. (oud)

2 likes

Ik heb een warmte borstel. Vind ik veel makkelijker dan een fohnborstel. Voordeel met dit warme weer is ook dat je haar eerst lekker aan de lucht kunt laten drogen en daarna het met de borstel alsnog pluisvrij en in model kan krijgen.

1 like

Ik heb hetzelfde haar als jij en ik gebruik deze fohnborstel van de Kruidvat. Hij draait niet automatisch, maar ik draai ‘m zelf een beetje om de punten heen en dan krijg ik wel wat meer volume.

1 like

Als ik de dag na het (thuis) haren verven nog de kleur eruitspoel met wassen, heb ik het denk ik gewoon niet goed uitgespoeld hè? Of hou je dat een beetje?

Ligt er aan welke kleur je hebt gebruikt.
Sowieso bij fellere kleuren kan er idd nog kleur uitkomen met 1e keer wassen.

3 likes

Volgens mij hou je dat altijd wel een beetje. Heb weleens gelezen dat je haar wassen met koud/lauw ipv warm water je kleur minder snel vervaagd.

2 likes

Hoe slecht is haren verven voor vakantie :grimacing: ik dacht ik doe het erna. Maar ik loop nu echt voor schut. Niet blonderen maar zwart verven. Ivm chloor.

Gebruikt hier iemand zo’n waxstick om het haar strak naar achter te strijken? En zo ja welke? Wil het ook eens proberen want met haarlak word het of krokant of het blijft niet goed zitten.

2 likes

Ik heb de middelste en juist super blij mee.
Perfect voor mijn bob en ben Max 15 minuten bezig.

2 likes

Je zou het plukje als je haar nog nat is plat op je hoofd kunnen vastspelden (met een bobbypin oid) zodat het plat opdroogt. Of is je haar daar te eigenwijs voor?

Ik heb ook zo’n plukje van afgebroken haar bij mijn kruin op mijn voorhoofd en ik heb eens mn anastacia brow gel erin gedaan en dat werkte super, dus dat doe ik nu elke dag :woman_shrugging:

1 like

Schrik me helemaal de tyfus

3 likes