@Tsundoku en misschien ook @Tobvit even een update over de Ginger shampoo en conditioner van TBS. Ik heb deze nu een dikke week gebruikt.
Mijn hoofdhuid is niet heel veel rustiger geworden, het heeft niet meer effect dan de gemiddelde Head en Shoulders shampoo voor mij. Als ik H&S een paar dagen gebruik (die voor jeukende hoofdhuid) dan wordt de jeuk ook minder, daarvoor hoef je het dus m.i. niet te kopen.
De shampoo droogt mn haar ENORM uit. De conditioner is dus echt een must. Ik heb ook het idee dat die meer doet dan de shampoo, op dagen dat ik alleen de shampoo gebruikte had ik meer jeuk dan wanneer ik hem combineerde met de conditioner. Die masseer ik ook telkens een beetje in mn hoofdhuid. Ik heb heel kort haar, ik denk dat, als je lang haar hebt, dit echt een bosje stro van je haar maakt. Ik heb ook het idee dat de shampoo, omdat het zo uitdroogt, mn haarkleuring wat stript, iets waar ik met H&S geen last van heb.
Ik had van te voren verschillende reviews gelezen en daarbij de ingrediëntenlijst bekeken, zou geen parfum in zitten. Ik ben vergeten dit op de website nog eens te checken⦠ik kwam er bij gebruik dus pas achter dat er wel parfum in zit.
Als je persƩ een proefdiervrije shampoo wilt dan zou ik deze een kans geven, samen met de conditioner, ik koop volgende keer gewoon weer de H&S. Veel gemakkelijker want daar ben ik ook geen conditioner bij nodig.