Oh dat klinkt heel erg goed! Die ga ik proberen!
@Rozecoupeschaar Haha ja ik bedoelde ook niet nat inderdaad. Droog heeft natuurlijk twee betekenissen als het op haar aan komt
Oh dat klinkt heel erg goed! Die ga ik proberen!
@Rozecoupeschaar Haha ja ik bedoelde ook niet nat inderdaad. Droog heeft natuurlijk twee betekenissen als het op haar aan komt
Ja ik snap wat jij bedoelde hoor haha! Alleen ik dacht ik zet er even duidelijk bij wat ik bedoelde. Omdat je droogshampoo natuurlijk niet op nat haar gebruikt en je dus een product zocht voor op niet nat haar.
Lekker makkelijk zo hè droog en droog.
Jaa haha! En dan is mijn haar ook nog eens droog als het droog is 
Oh, ik bedoelde trouwens droog als in geföhned en al, haha! Had mn haren niet gewassen die dag. Als je een sterkere wilt dan is deze superfijn, staat Keratine ook veel hoger op de ingrediëntenlijst:
Alleen even sprayen, klaar. Deze gebruikte ik jaren geleden ook altijd na het blonderen, die andere heb ik nu op de gok er bij gekocht, mag graag nieuwe dingen uitproberen.
Haha ja ik bedoelde ook droog als in niet nat! Gaat helemaal goed zo
Ik ga hem bestellen!
Mijn haar is door de zon ontzettend fel geworden. Het ziet er niet meer uit. Het liefst houd ik het licht, want donker haar staat me niet. Ik lijk dan te streng. Maar kan dit nog goed komen?
Wat is het beste advies?
Het liefst verf ik het zelf, maar als dat een moeilijk klusje os wil ik het wel uitbesteden. Weten jullie dan een goede kapper in de buurt van breda/Rotterdam/Bergen op zoom?
Backstage is een super fijne kapper in Rotterdam. En vooral Shirley!
Ik heb ook een vraagje! Heb van mezelf best wel saai bruin haar en nu zitten er heel veel blonde highlights in. Nu zit ik te denken om van de winter weer bruin te gaan, maar zou dat graag eerst tijdelijk willen proberen. Kan ik op blond haar een bruine toner zetten die er dan na verloop van tijd weer uit gaat? Of werkt dat niet?
(alvast bedankt!)
Oh top dank je wel.
Heb je ook nog tips wat betreft verzorging? Mijn haar is ontzettend droog
Nee sorry! Ik ben geen kapper en helaas geen haar expert. Anders had ik je graag tips gegeven!
Wat heb je en mooie slag in je haar! Ik zou denk ik verf zoeken in een tint donkerder met iets minder rood, als je dat wil gewoon zelf doen en anders naar de kapper. Ik vind je kleur wel mooi zo eigenlijk!
Dank je wel!
Ik heb nu volgens mij syoss haarverf 6-80 gebruikt. Zou ik dan een 5-60 moeten gebruiken of toch nog wat donkerder? Ik heb echt geen flauw idee wat nu wel goed werkt
Update: ik ga denk ik voor 6.1 of 7.1 . Nu nog even goede kappersverf vinden
Hoi hoi,
Zijn er hier kapsters aanwezig?
Is een pakje haarverf echt zo slecht i.p.v. bij de kapsalon?
Ik wil niks ingewikkelds. Ik ben van mijzelf donkerbruin en wil na zwart.
Thanks.
Anders ga ik naar de kapper maar ja dat scheelt veel doekkoes. 
Ik heb het jaren gebruikt, nooit problemen gehad. Maar ik kan me voorstellen dat kapperskleuring zachter is voor je haar, in een pakje zitten volgens mij meer slechtere stoffen zoals ammonia etc.
Ligt er aan welk pakje. Het is niet perse slechter meer tegenwoordig. De reden waarom “wij” “tegen” pakjes zijn is omdat het vaak fout gaat als mensen ineens een hele andere kleur willen. En er zal vast wel verschil zitten in dat de ene slechter is voor je haren dan de andere, maar dat is bij kappers verf net zo goed. Even letten op de ingrediënten. Je kan het beste even Googlen op welke ingrediënten je juist wel en juist niet wil, want dat weet ik allemaal niet meer uit mijn hoofd. (Werk al jaren met één merk en daar weet ik van dat het goed zit, dus dan let je daar niet meer op)
Wauw bedankt voor je antwoord.
Sorry ik las helemaal over dat je van bruin naar zwart wil. Dat is goed te doen zelf. Let alleen dus even op ingrediënten. En misschien voor de hand liggend maar let even op dat je niet je hele voorhoofd en oren mee verft, gaat er nogal lastig af met zwart. Om dat te voorkomen kun je ook even je contouren en oren insmeren met een laagje vaseline oid.
Thanks. Ingrediënten zeg je? Geen idee waar ik op moet letten en Google kom ik op forums terecht met idd kapper/pakje.
Even snel opgezocht amoniak en PPD zijn de ingrediënten die ik bedoelde die het meest slecht zijn. Probeer die te vermijden.
Thanks nog een laatste vraag.
Met een pakje blijf je denk ik wel continue je hele haar verven toch? I.p.v. uitgroei bijwerken dit omdat een pakje sneller vervaagd? Of verzuip ik dan op den duur mijn haar met alle verf?
En in september ga ik naar center parcs dus veel zwemmen. Kan dat nog kwaad? Beter wachten tot na september?
Ik weet dat blondeer groen kan worden met chloor?
Thanks voor je tijd