Haar/ kapsel topic #1

Heb je hier al iets op gevonden? Vind olaplex zó duur :no_mouth:

1 like

Heeft iemand dit al eens geprobeerd? Het is een dupe voor Olaplex. Ik ben vooral geïnteresseerd in nummer 3 en 6.

2 likes

Ja ik heb zowel nummer 3 als 6 en merk wel echt verschil. Mijn stropunten zijn eindelijk weer zacht en mijn hele haar pluist een stuuuuk minder. Zelfs wanneer de lucht vrij vochtig is.
Oh en het maakt mijn haar niet vet/zwaar. Daar was ik in eerste instantie een beetje huiverig voor aangezien dat vaak het geval is bij haarproducten, maar bij dit dus gelukkig niet.

2 likes

Oeh goed om te horen! De k dat ik het binnenkort ga bestellen. Ik zag dat ze bij Boozyshop ook een voordelige set te koop hebben. @Zora en @flowerpower misschien ook wat voor jullie?

2 likes

Als ik het goed heb wel! Ik wissel tussen de hydrate and conquer en de fine intellect. En heb ook de detox gebruikt. Ik vind het hele fijne shampoo’s. Ondanks dat het vrij duur is doe ik erg lang met een fles. Soms zelfs meer dan een half jaar!

1 like

Ik ga eens kijken, dankjewel voor de tips!

1 like

Bij werkt die gember shampoo van de body shop heel goed bij jeukende hoofdhuid en veel schilfers en vervelende plekjes. Alleen is ie niet bijzonder qua minder snel vet worden, maar dat is geen enkele shampoo tot nu toe bij mij dus dat zegt niet zoveel.

1 like

Ja het is jammer dat hun eigen website eruit ligt. Daar stond altijd duidelijk hun visie. Maar ze vinden dat het mooiste haar stress vrij is. Ik kan trouwens als je het fijn vind morgen wel even op de flessen kijken. Want volgens mij staat erop dat het sls en parabeen vrij is. Ben nu niet thuis!

1 like

Ja bij Skins stonden er verder ook geen ingrediënten dus vandaar dat ik het even vroeg. Als het niet te veel moeite is, zou dat super fijn zijn!

1 like

Op de website van de bijenkorf zag ik net de ingredienten wel staan! Kijk daar anders even. Ze hebben niet alles maar wel wat. En als je alsnog een foto nodig hebt dan laat het maar weten!

2 likes

Even inzoomen op het rondje op de verpakking!

3 likes

Jaaa hierom gebruik ik de producten ook graag. En ze zijn vegan :blush:

(Ga ook erg goed op de verpakkingen btw)

2 likes

Deze werd een aantal maanden geleden ook getipt op het forum en ben er best tevreden over

3 likes

Ik vind de shampoo’s van Zarqa fijn!

1 like

Kknekki elastieken zijn heel fijn. Wel duur, maar wel top!

1 like

Top! Ik ga nog even op onderzoek uit en dan volgt er waarschijnlijk een shopping spree, bedankt voor het meedenken!

3 likes

Ik ga hem ook eens bestellen!!

1 like

Ik heb geen tips voor een heel specifiek kapsel maar ik heb ook redelijk dun haar met lichte krullen/slag erin, en laagjes zijn voor mij echt de way to go! Dan komt er veel meer volume en beweging in, en met de juiste producten en manier van m’n haar drogen komt die slag/krullen mooi naar voren.

Iemand tips waar ik (professionele) haarverf kan kopen? Ik doe het altijd zelf en bestel normaliter bij we.colour maar ze hebben weinig keuze voor mijn haarkleur vind ik. Ik weet dat ik bij een groothandel kan bestellen, maar dan moet je dus alles los bestellen en zelf mengen etc en daar word ik een beetje nerveus van. Heb het liefst een setje zoals bij de drogist, alleen dan geen drogist kwaliteit :sweat_smile:

Er bestaan ook kapperswinkels, en daar kun je dat soort spul kopen. Misschien googelen of je die in de buurt hebt?

2 likes