Ik weet niet zeker of ik je vraag goed snap maar ik heb best vaak semi-permantente verf (bijv van arctic fox) gemengd met conditioner zodat ik minder verf in één keer hoefde te gebruiken. Alleen dan moet je het wel langer laten zitten om dezelfde kleur te krijgen.
Semi permanent doe ik ook vaak! Maar dit is echt zn tweedelige set als met blond of zwarte haarverf. Dus zn tube voor de kleur en het stink spul in zn flesje. Maar die tube waar de kleur in zit kan je dus verder gewoon zo gebruiken in je haar?
Is Olaplex ook geschikt voor dun/fijn gecombineerd haar (vet bij hoofdhuid, droge punten)?
Mijn haar is echt heel fijn en raakt daardoor snel in de knoop. Ook bovenop mijn hoofd, waar je geen conditioner mag gebuiken. Vooral net na het wassen zit het enorm in de knoop. Door de wrijving denk ik (niet dat ik zo hardhandig was hoor)? Maskertje gebruik ik al af en toe, haalt verder ook niets uit.
Nu leek Olaplex 3 mij wel wat, maar ja, dat is best aan de prijs…
Ik heb hetzelfde en ben het nu aan het proberen met de shampoo. Maar ik weet t nog niet, de ene keer denk ik echt ja en de andere keer maakt t vettig/zwaar
Jaaa! Dat woord zocht ik dus!!
Had de verpakking nog bewaard maar ik zoek dus de inhoud van de application bottle wirh developer lotion indd! Ooo top dankjewel!!
Jullie favoriete haarserum? Ik probeer altijd vanalles verschillends, maar nog steeds niet echt een favoriet gevonden. Heb dik, lang haar dat eerder droog is dan vet.
Ik doe het rosemary mint olie. Ik smeer m’n hoofdhuid in en in de lengtes, laat het een uurtje of langer zitten en was daarna m’n haar als gewoonlijk. Ik merk dat m’n haar supergoed gehydrateerd raakt en m’n hoofdhuid langer niet vet wordt. Eerst gebruikte ik altijd l’Anza keratin hair oil en dat werkt ook fijn, maar kan niet op de hoofdhuid. Doordat ik ook wat schilfers en kriebel op m’n hoofdhuid kreeg ben ik dit gaan gebruiken.
En verder wil ik alles hebben wat Kelsey Griffin op Tiktok aanraadt Heb dit ook via haar en het is geweldigggggggg spul
Ik gebruik etude house silk scarf en olaplex nummer 6, en sindsdien is mijn haar nooit meer droog of pluizig
Argan elixir van Balmain!
Heeft iemand misschien een tip voor een goede mini stijltang? Het liefst draadloos en niet zo duur. Wil hem alleen voor m’n pony gebruiken dus hij hoeft ook geen superlange batterijduur te hebben.
Mijn kapper heeft een hele fijne maar die is €300+
Zit zelf al wat te zoeken maar in reviews klagen mensen steeds dat hun hele haar doen met zo’n ding geen doen was enzo
Geen idee of het echt bestaat hoor; maar weet iemand of kruidvat een soort toner heeft om mn haar zo witblond mogelijk te krijgen na het bleken?
(Ik snap dat kapperswinkels bestaan maar ik ben even lui en woon naast de kruidvat)
Heeft iemand een tip voor een goede rondraaiende fohnborstel?
Ik heb veel en lang haar en ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik zou graag pluisvrij een mooie slag en volume willen creëren met de fohn.
Ik had zelf de Babyliss Big Hair luxe gezien, maar daar twijfel ik ook weer aan (is 50mm niet te groot, heeft ie wel genoeg power…)
Niet een ronddraaiende maar welke ik jaren hen gebruikt voor de Dyson airwrap is er een van de BabyLiss Pro lijn. ik heb ook lang en dik haar. M’n haar werd dr mooi door glad en mooi in model zoals bij de kappers.
Hebben jullie misschien tips hoe ik mn krullen langer mooi houdt? Als ik alles mooi gekruld heb is het er na een uur weer uit
Haarlak werkt bij mijn ultra steil haar
Vooraf mouse en achteraf haarlak, haarlak zowel voor het uitkammen als erna.
Bij mij werkt het goed om de krul met een schuifspeldje vast te zetten op mijn hoofd en zo alle krullen nog een tijdje af te laten koelen. Dan ga ik bijvoorbeeld eerst krullen, daarna make-uppen en dan haal ik alle speldjes uit.
Ooo ja dat ga ik morgen eens proberen thanks!!
Mag ik vragen of je het nog steeds doet en hoe het nu gaat qua vettigheid? Ik heb ook zelf mijn olie gemaakt (wel andere samenstelling) maar moet zeggen dat het bij mij na 1 dag alweer vet is en dus niet heeeeel lekker werkt nog. Mag ik vragen waar je je olie hebt gekocht? En tot slot dan, welke shampoo je gebruikt (met sulfaten of zonder?) Thanks vast!