Ik mag van mezelf een kleurig/fleurig hardloop-pakje kopen, ben op Zalando aan het kijken, maar mwah. Iemand nog aanraders qua merken?
Hoi, ik wil graag beginnen met lopen. Waar kan ik goedkope maar toch degelijke loopkledij kopen? Ik wil voor nu niet teveel geld uitgeven omdat ik niet zeker weet of ik het ga blijven doen!
Edit: eerste gedachte was H&M maar daar zie ik enkel loopleggings voor 30 euro, dat vind ik toch al wat veel of valt dat wel mee? Ze hebben wel een hoop andere goedkopere leggings die gewoon āsportleggingā oid heten maar niet specifiek looplegging⦠maakt dat uit?
Een gewoon shirt en een sportbeha heb ik inderdaad alvast. Ik heb geen trainingsbroek die me comfy lijkt om in te lopen dus wou ik wel naar een legging zoeken! Decathlon is inderdaad een ideetje maar het is nogal ver voor me en om nu 1 goedkope legging te bestellen⦠maar als ik geen andere opties heb, ga ik daar wel.
Ik heb nu heel goedkope loopschoenen van Decathlon zelf (eerder eens gekocht en niets mee gedaan ), denk je dat die okƩ zijn voor nu?
Ik heb bijna alleen maar leggings van H&M en daarnaast een aantal van Decathlon. Bij die van H&M (waar ik echt bij zweer, vind ze superfijn) merk ik echt 0 verschil tussen een (hardloop)legging van ā¬30 of een goedkopere van ā¬20. Dus als je gewoon een fijne, comfortabele, niet te dure sportlegging wil dan zou ik lekker die van H&M kopen.
Als je stopt met hardlopen ga je dan ook geen andere sport proberen? Of doe je al iets anders? Want dan zou ik inderdaad ook iets universeels kopen. Al is het een basketbal- of voetbalshort die lekker zit en dan met een simpel (polyester) sportshirt erop, dat kun je altijd nog als huispak dragen.
Waarschijnlijk is het de belasting waar je aan moet wennen. Met name de teen die moet bij elke afzet buigen en dat zijn onze voeten niet perse gewend doordat we altijd schoenen dragen.
Even aankijken en rustig aan doen met opbouwen. Mochten de klachten blijven zou ik naar een fysio gaan om te horen wat die zegt, en wellicht toch terug gaan naar de winkel voor een second opinion van een andere medewerker. Soms lijken schoenen niet te klein maar zijn ze het wel als je een halve maat groter probeert. Bij je grote/grootste teen moet je een centimeter lengte over hebben.
Ik doe thuis fitness en krachttraining maar dat doe ik eerlijk gezegd vaak gewoon in mijn ondergoed of in een heel versleten en veel te kort shortje Een basketshort oid is inderdaad ook een goed idee, lekker luchtig ook!
Ik baal zo erg. Sinds vorige week pijn in mān heup en bil. Misschien toch overbelasting, maar ik heb afgelopen weken juist veel minder frequent hardgelopen, veel kortere afstanden gedaan en meer aandacht gehad voor warming up en cooling down dan eerder dus snap niet zo goed waar het vandaan komt. Ik ga morgen toch een inieminie rondje proberen hard te lopen en in de loop van de week kijken of racefietsen wel gaat, maar ik vrees het ergste⦠Net nu het zulk lekker weer wordt ):
Wat vervelend zeg. Ik heb dit soms ook en het is bij mij eigenlijk altijd mijn onderrug die vast zit (kantoorbaan). Als ik die dan los foamrol of laat losmaken (fysio/masseur) verdwijnen die bil klachten ook weer. Ik hoop dat het bij jou ook snel weggaat.
Kga zo 17km rennen en kijk er zo tegenop. Weet niet of het me gaat lukken. Gister veel te veel gelopen en wat wijntjes gehad dus wordt zwaar denk ik
Zoooo 17 km erop zitten! Ging best wel Wel pijntjes op het einde (vermoeide heupen, benen uiteraard en had slapende armen (?)) maar qua conditie ging het echt super goed. Heb ook echt rustig aan gedaan, genieten van het rondje ipv bezig zijn met mn tijd en snelheid. Zonnetje kwam er nog bij, dus ben lekker bijgekleurd. Deze schatjes kwam ik ook nog tegen
Zo lekker vandaag! Ik was eerder dit jaar aan het opbouwen richting halve marathon en was wel aardig op weg (18 km aangetikt), maar lag er even uit omdat het mentaal even niet zo lekker ging. Dus nu weer opbouwen. Net 12 km gelopen en genoten! Ik moet alleen eens gaan kijken hoe ik mān hartslag wat meer in het gareel kan krijgen, die is all over the place en zit toch ook wel veel tegen mān max aan terwijl ik dan voor mijn gevoel niet op de toppen van mijn kunnen loop.
Ik ben de hardloop motivatie helemaal kwijt⦠hopelijk komt die met het mooie weer terug. Ik wilde met een Garmin schema starten. Iemand ervaringen daarmee?
Ja! Vond die van Jeff wel vrij makkelijk, maar leert je wel genoeg stappen te zetten en merkte dat ik aan het einde van lichtvoetiger liep. Die van Greg was wel echt uitdagender, dan had ik 2x een easy run, 1x een pittige interval sessie en een lange easy run van 55-70 min. Beide waren voor 5 km
Ik ben zoveel meer gemotiveerd om te gaan hardlopen door dit weer. In de afgelopen tijd lag ik 's ochtends echt als een zak aardappels in bed en was ik al blij als ik koffie gezet had, maar nu heb ik gelijk zin om van alles te gaan ondernemen! Waaronder hardlopen.
Heerlijk, laat mij maar zweten hoor.
Echt heerlijk weer om te gaan hardlopen! Ik ga wel heel het jaar door, maar hier geniet ik toch wel extra van Zelfs tijdens mijn rondje gisteren had ik geen last van de warmte, misschien word ik na zoveel jaren toch nog immuun voor de warmte
Net een herstel rondje van 5km na mn 17km van zaterdag gelopen. BLOEDHEET had ik het maar wel fijn gelopen in het zonnetje. Kan er ook zo extra van genieten als het dan zo mooi strak blauw is, alles zo groen, echt intens geluk
Ik heb juist met dit weer veel minder zin, veel te warm bah š„²
Die smaakt Ʃxtra lekker na een bezweet rondje rennen vind ik dan
Haha ja ik ook. Ik ga nu liever vroeg in ochtend of later in de avond. Niet ideaal maar ja wel beter voor mān hartslag hahaha