Waarschijnlijk is het de belasting waar je aan moet wennen. Met name de teen die moet bij elke afzet buigen en dat zijn onze voeten niet perse gewend doordat we altijd schoenen dragen.
Even aankijken en rustig aan doen met opbouwen. Mochten de klachten blijven zou ik naar een fysio gaan om te horen wat die zegt, en wellicht toch terug gaan naar de winkel voor een second opinion van een andere medewerker. Soms lijken schoenen niet te klein maar zijn ze het wel als je een halve maat groter probeert. Bij je grote/grootste teen moet je een centimeter lengte over hebben.
Een basketshort oid is inderdaad ook een goed idee, lekker luchtig ook!
Wel pijntjes op het einde (vermoeide heupen, benen uiteraard en had slapende armen (?)) maar qua conditie ging het echt super goed. Heb ook echt rustig aan gedaan, genieten van het rondje ipv bezig zijn met mn tijd en snelheid. Zonnetje kwam er nog bij, dus ben lekker bijgekleurd. Deze schatjes kwam ik ook nog tegen 

In de afgelopen tijd lag ik 's ochtends echt als een zak aardappels in bed en was ik al blij als ik koffie gezet had, maar nu heb ik gelijk zin om van alles te gaan ondernemen! Waaronder hardlopen.
Heerlijk, laat mij maar zweten hoor.
Zelfs tijdens mijn rondje gisteren had ik geen last van de warmte, misschien word ik na zoveel jaren toch nog immuun voor de warmte 

(wel nog met wandelen).