Whoe! Eindelijk een nieuw sporthorloge gekocht. Mn oude tomtom runner werkte niet meer goed (batterij snel leeg) dus nu heb ik de de garmin forerunner 45s en zo blij mee! Het enige is dat mn tomtom wanneer ik even stopte ook aangaf of ik qua hartslag een goed herstel heb. Dat doet deze niet geloof ik? Terwijl dat toch best een goede indicator is van hoe het met je conditie is (snelle daling hartslag).
Oh en ging er gister mee rennen en was helemaal gedemotiveerd want het aantal km’s klopte niet en hij gaf rondes van in de 9 minuten aan. Vet zware 8 km daardoor omdat ik sneller wilde. Stond ie nog op miles ipv km’s 

Het is echt irritatie/overbelasting, dus ik ben van 2-3x pw rennen naar 1x per week of 1x per 2 weken gegaan en heb het tempo en de afstanden wat teruggeschroefd. En goed rekken en strekken voor en na. Ik ben ook meer gaan racefietsen en minder gaan hardlopen, en dat ging prima. Is toch een andere manier van belasten. Mijn ervaring is in ieder geval dat stug door blijven rennen niet helpt en het inderdaad erger maakt.
maar waarom precies die combinatie? Lopen na zwemmen is leuk hoor, daar niet van, maar wel heel anders als er nog fietsen tussen zit haha
) weer gehad na zwangerschap / bevalling