Samen met het EGF even ten onder gegaan maar nu weer terug! Als je me herkent niet meteen roepen:P
Ik ben dus ondertussen volgens mij al 6 weken geleden gevallen bij een hardloopwedstrijd waarna ik mijn enkel nauwelijks kon belasten. 2 weken geleden ging dit iets beter en toen ging ik (niet lachen) boulderen (ik zei niet lachen!) waarbij ik uiteraard viel net op die enkel en op mijn arm. Met als gevolg dat mijn enkel op een andere plek ook weer dik was en dezelfde plek weer opnieuw pijn deed. Denk dat ik geen enkelband meer over heb nu :â)
Dus. Ik heb al zeker 6 weken niet meer kunnen hardlopen en in september is de dam tot damloopâŠ
Daarnaast ben ik ontzettend gefrusteerd door mezelf want ik wil gewoon zo graag maar het gaat niet. Doordat ik stage had waarbij ik veel moest lopen heb ik ook geen rust kunnen hebben en ik merk nu pas, nu ik echt een paar dagen thuis zit en bijna niks doe dat er verbetering in zit. Echt een mentale struggle ook gewoon. Heb mijn wielrenfiets weer uitgegraven maar geen zin om te gaan⊠itâs just not the same 
Ik hoop echt dat mijn conditie nog een beetje meevalt als ik weer kan gaan, want zodra het geen of weinig pijn doet moet ik echt gaan trainen alsof mijn leven ervan af hangt om de dam tot damloop uit te kunnen rennen denk ik haha.
Dusss iemand nog tips waardoor je enkel snel beter wordt?
Oh en qua gewicht is het echt een struggle om niet aan te komen als je nauwelijks beweegt, afvallen lukt uberhaupt niet echt
terwijl toen ik veel aan het trainen was het wel als vanzelf leek te gaan verdomme!