Aaaahw
Mijn schoonmoeder belde zojuist met mijn vriend en heeft wel 10x geroepen dat ze met Pauline heeft getennist.
Mens, zet het op je cv.
Bij Paulien moet ik denken aan Ria van het Grote Sinterklaasverhaal. Vraag me niet waarom
Wel terecht!
Amsterdam drug district
Dat kan toch niet al die wespen wat errug
Ik zou vrijwillig opstappen met die wespen
Jezus volgende week nog meer wespen
Een waps
Nooo, ik ben zo bang voor wespen, en ik werd van deze aflevering al naar, maar die van volgende week kan ik geloof ik beter skippen. Ben nu al bang dat ik erover ga dromen haha.
Ik kijk het nu terug maar huh, wat een rare koffiebroodjes. Ik ging googlen en blijkbaar denk ik bij een koffiebroodje aan een Deens koffiebroodje. Zoân ding:
Straks ken je mijn schoonmoeder ook nog!
En is familie
Mijn ouders hebben er dus 1, gemaakt door mân opa. Ik zei al ik ga binnenkort echt bakken!
Ik dacht H&M (en anders Primark). Weet 100% zeker dat ik hem ook heb gepast. Zij heeft altijd leuke blousjes/kleding aan. Alleen dat haar⊠zou ik zo graag met een fohnborstel doorheen willen.
En Aline, meit je kunt bakken als de beste maar DOE dat Haar Vast! aub.
Dankje.
Pffff toen ik die ijzerkoekjes zag had ik ook zooooân trek in die dingen. Zo lekker 
Esther doet me zo denken aan Bree van de Kamp van desperate housewives. Zoân perfecte huisvrouw die staat te bakken op dâr hakjes met haren perfect die vast allemaal duistere geheimen heeft.
aldus Ludo - Slechterik. 
Ik word echt al panisch als ik alleen al dat voorstukje zie met al die wespen