Heel Holland Bakt 2020-21 (Deel 1)

Amsterdam drug district

3 likes

Dat kan toch niet al die wespen wat errug

1 like

Ik zou vrijwillig opstappen met die wespen

9 likes

Jezus volgende week nog meer wespen

1 like

Een waps

3 likes

Nooo, ik ben zo bang voor wespen, en ik werd van deze aflevering al naar, maar die van volgende week kan ik geloof ik beter skippen. Ben nu al bang dat ik erover ga dromen haha.

1 like

Ik kijk het nu terug maar huh, wat een rare koffiebroodjes. Ik ging googlen en blijkbaar denk ik bij een koffiebroodje aan een Deens koffiebroodje. Zo’n ding:

1 like

Straks ken je mijn schoonmoeder ook nog!

En is familie

1 like

Ik heb gister na de aflevering een halfuur zitten kijken waar ik een goed ijzerkoekjesijzer kan kopen. Ineenkeer zo’n heimwee naar😱

Mijn ouders hebben er dus 1, gemaakt door m’n opa. Ik zei al ik ga binnenkort echt bakken!

Oeh jaloers. En wat leuk dat je een ijzer gemaakt door je opa hebt!

1 like

Ik dacht H&M (en anders Primark). Weet 100% zeker dat ik hem ook heb gepast. Zij heeft altijd leuke blousjes/kleding aan. Alleen dat haar… zou ik zo graag met een fohnborstel doorheen willen.

En Aline, meit je kunt bakken als de beste maar DOE dat Haar Vast! aub.

Dankje.

3 likes

Pffff toen ik die ijzerkoekjes zag had ik ook zoooo’n trek in die dingen. Zo lekker :drooling_face:

Esther doet me zo denken aan Bree van de Kamp van desperate housewives. Zo’n perfecte huisvrouw die staat te bakken op d’r hakjes met haren perfect die vast allemaal duistere geheimen heeft.

16 likes

aldus Ludo - Slechterik. :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik word echt al panisch als ik alleen al dat voorstukje zie met al die wespen :confounded:

1 like

Bakkers klaar? Prutsen maar!

10 likes

Bloemetjes buiten zetten

4 likes

God ja die wespen :confounded: