Check Twitter van HHB, alleen maar gifjes: https://twitter.com/heelhollandbakt/status/1074387203688550400
Hahaha, die tekst bij die van Maroeska.
âWanneer je baksel samen met je wereld instort.â
Zit gewoon weer hardop te lachen.
Haha dank
Waar kan ik solliciteren voor deze functie?
Deze vind ik ook wel leuk 
Yes!
Ik vond Ahmed heel erg lijken op iemand uit Legends of Tomorrow in deze aflevering

Vond het ook wel typisch dat Maroeska haar taart in de koeling wilde doen terwijl iemand anders bezig was die van haar erin te doen. Natuurlijk is het logisch dat die van haar er ook in moet, maar kan je niet gewoon vragen of die van jou er ook bij mag? 
Ik vind het jammer dat Ahmed weg is, ik vond het namelijk leuk om te zien dat iemand kon laten zien dat vegan gerechten ook nog lekker kunnen zijn.
Ik moet zeggen dat ik bij de eindopdracht niet echt heel veel zo spectaculair vond? Viel me wat tegen, maar het gekste vond ik dat ze niks zeiden over iemand die alleen maar koekjes had gemaakt? Misschien omdat het heel Pinterest-achtig in een boompje was gehangen maar meer was het ook niet.
Huh was Ahmed vegan? Dat heb ik echt totaaaal gemist.
Edit: oh huh maar hoe zat het dan met die zalmsoesjes die hij voor zijn vriendin(?) maakte?
Hij maakte een vegan taart maar hij maakte bij hem thuis ook zalmsoesjes voor zijn vriendin/vrouw dus ik ben erg in de war
Ja vond dat ook best een beetje egoĂŻstisch eigenlijk. Je ziet toch dat iemand daar bezig is? Staat toch niet voor niets bij de vriezer? Wat dacht ze? Hop, de mijne er in, dan staat die maar? Of die van jou er nog bij past zoek je maar lekker zelf uit?
Vond ook dat die ander (weet ff niet meer wie) er wel goed op reageerde. Niet meteen boos, maar wel ff duidelijk maken dat dat niet helemaal de bedoeling isâŠ
Ik ben nu pas aan het kijken en Ahmed heeft echt precies dezelfde stem en praat ook op precies dezelfde manier als een collega van mij. Ik moest echt even drie keer kijken
Ik vind het heel irritant dat die Wieke zo vaak in beeld is. Het gaat toch om die jongen,
Ik heb ook altijd het idee dat ze er zo voor spek en bonen bij staat want hij kijkt gewoon naar de mensen die praten en lipleest alles volgens mij. Zie hem nooit naar haar gebaren kijken. Of mis ik iets?
Ik heb hem wel een aantal keer naar haar zien kijken. Denk dat hij veel meekrijgt, maar ze zal er niet zonder reden staan, neem ik aan.
Het was bijna de freezer incident geworden
âThe Bincidentâ, haha love it.
Nu wil ik de Britse versie ook kijken. Is daar meer drama te zien?
Ik vond de Britse versie wel heel leuk! Het was eigenlijk precies HHB maar dan Engels haha zelfs alle geluiden en manier van presenteren zijn hetzelfde. Ze hebben daar wel wat leukere themaâs vind ik.
Ohhhh dat was er vorig jaar ook! Dat was echt leuk, ook weer met afvallers?
klopt. mede hierdoor is mijn moeder afgevallen. ze was niet âapartâ genoeg en geen bijzonder verhaal. er zit namelijk een hele casting achter haha