Heel Holland Bakt 2020-21 (Deel 1)

heerlijk deze woede. Hier kijk ik voor.

Samen haten op een oude Taart met een Tulband op d’r kop die klimop in dr recepten doet, kwaliteitstv.

17 likes

Nou het was weer leuk maar ik huil van binnen :sob:

1 like

Door die groene schimmelsoesjes van Cas (sorry love u Cas) bedacht ik me dat ik nog brood in mijn broodtrommel had zitten van voor de vakantie…

36 likes

Nog niet opgeven :sob:
Iemand anders gaat winnen hoor

Ik wil Nicole.

4 likes

Ik ging even Twitter kijken want ik vroeg me af of mensen daar Maroeska wel leuk vinden en of we hier heel erg in een bubbel zitten.

Het antwoord is nee.

13 likes

Zoete afleveringen vind ik wel leuker :relaxed: En weer die Maroeska… Zou bijna stoppen met kijken!

Op fb staan er een aantal haat reacties, maar hhb zegt dat Maroeska geen bakopleiding heeft gevolgd en de bak technieken zichzelf heeft aangeleerd waardoor ze “kwalificeert” als amateurbakker. How about no

2 likes

Een collage van mij vond haar de leukste
giphy

10 likes

Maar Matroesjka is ook niet echt goed? Te dik deeg bij de tarte tatin, heel veel peterselie op die soezentoren etc.

Ik vond deze aflevering maar matig, wil gewoon mooie taarten zien en geen onaangeklede torens van soezen.

3 likes

Haha HHB kijken is nóg leuker met dit topic erbij :joy:

1 like

Ja maar ze heeft een KOOKBOEK geschreven!!!

Biecht: aan de ene kant vind ik de ophef een beetje overdreven, maar aan de andere kant is het gezamenlijk haten ook wel gezellig

5 likes

Als ze een compliment krijgt zie je haar denken ‘Fijn dat jullie mij op waarde schatten’ ipv ‘dankjewel’

7 likes

De Twitter account van HHB moet zich ook flink vaak verantwoorden dat Maroeska mee mag doen. Hah.

Ik vind die Maroeska lijken op vrouwtje Theelepel :neutral_face:

3 likes

Ik zit terug te kijken en tussendoor dit topic te lezen. Maar nu heb ik te ver doorgelezen en weet ik al dat die tang weer meesterbakker is geworden. En nu wil ik niet verder kijken omdat ik Maroesjka niet gun dat ik haar zie winnen :face_with_symbols_over_mouth:

Ik vind haar trouwens op een zure versie van Bep Brul lijken. Sorry Bep
bepbrul_400x400

10 likes

Gadver soesjes met een hartige vulling. Lijkt mij echt vies. Leuk idee voor ongewenste visite, een schaaltje met normale soesjes en dan paar van die hartige er tussen. Leuke verassing!

8 likes

Arme Bep :frowning:

2 likes

Een soort smekkies in alle smaken :grin:

3 likes

Nee joh ze lijkt op die boze fee van Shrek

30 likes