Heel Holland Bakt 2020-21 (Deel 1)

Ik verstond niet wat ze gingen maken en vroeg dat aan mijn vriend, zegt ie zo heel serieus: ja iets van een kroepoek toren. Ik keek hem al raar aan. Blijkt later dat het croquembouche heet :joy::joy: Heb ZO hard gelachen

16 likes
1 like

Ergens vind ik het wel sneu voor haar dat heel Nederland haar zo lijkt te haten. Maar ik vind haar ook heel onsympathiek en echt eerlijk vind ik het ook niet. Wist ook niet dat ze ook een cateringbedrijf heeft, dan is ze toch echt verre van amateur?

Ja inderdaad. En blijkbaar geeft ze ook kook workshops.

ze roept het ook wel een beetje op zich af… butien dat ze een kookboek geschreven heeft is ze gewoon echt niet sympathiek. Waar andere elkaar helpen of tenminste proberen te helpen of blij voor elkaar zijn zit zij gewoon in der eigen bubbel te doen alsof ze zo geweldig is…

oke even weer een tussenstand polletje, wie vind je het leukste?

• Nicole
  • Anna
  • Hanneke
  • Vincent
  • Cas
  • Matroesjka

0 stemmers

Robèrt

19 likes

Ja klopt hoor, ik vind haar ook echt niet leuk. Maar toch, je zou maar leuk mee doen aan een gezellig kneuterig programma en vervolgens vindt heel Nederland je kut.

@clarity Ik snap echt niet hoe ze dan kunnen verkopen dat ze amateur is. Wat een onzin.

Ik vind Vincent wel leuk, gewoon gezellige vent lijkt me dat. Anna vind ik tof, heb een kleine crush op haar. Nicole vind ik ook wel leuk, Hanneke vond ik eerst een beetje vermoeiend maar vind haar nu wel leuker overkomen. Geen echte favoriet.

2 likes

ik zag laatst een reactie op de instagram van HHB als reactie op iemand ide vroeg waarom matroesjka mee kon doen als schrijfster van een kookboek. Waarop HHB reageerde dat ze een KOOK boek heeft geschreven en dat dit een BAK programma is en dat ze hun bek moesten houden.

nee grapje dat laatste niet maar het eerste wel. Ga hem even opzoeken.

Edit reactie HHB op insta:
42

3 likes

Lijkt me echt een k*tklus als je de persoon bent die de social media van HHB moet beantwoorden.

Sowieso de webcamera van een hoop bedrijven lijkt me echt k*t om te werken. Maar van HHB wel echt helemaal idd :joy:

1 like

Doe je mee om je boek publiciteit te geven, begint zowat heel het land je te boycotten :sweat_smile:

3 likes

De speld heeft het ook opgepikt haha

30 likes

Haha deze is zó sterk.
(Ik lees die ‘de tering’ ook echt in haar stem trouwens :confounded:)

5 likes

In NOS-artikel:
Iemand die bijles geeft is nog geen leerkracht.
Omroep Max betreurt de kritiek “want volgens ons is Maroeska geen professioneel bakker”, zegt een woordvoerder tegen de NOS. “De redactie hanteerde dit seizoen hetzelfde criterium als eerdere seizoenen, namelijk dat een kandidaat geen bakkersopleiding heeft gevolgd. Ze heeft leren bakken door het gewoon heel vaak te doen, net als de andere thuisbakkers. Maroeska is ontwerpster van beroep en heeft daar ook een opleiding voor gedaan.”

Haters zullen blijven haten, maar het is gewoon een feit dat zij nooit een bak- of kookopleiding heeft gedaan. Daarbij is ze ook al 60 en heeft ze dus tov andere kandidaten veel meer jaren geoefend. :wink:

10 likes

Snap het probleem niet zo, koken en bakken zijn toch 2 totaal verschillende dingen? Vind het wel typisch Nederlands dat er zo om wordt gezeken.

3 likes

Ik denk dat als het Anna was geweest met een eigen kookboek dat haast niemand erover was gevallen.

Het is gewoon dat die vrouw een air heeft die je van af het andere eind van het landgoed kan zien

6 likes

Misschien dat ik nu iets heel controversieels zeg, maar het kan zijn dat Maroeska in het echt die gunfactor wel heeft: het is maar net wat er wat uitgezonden wordt en waar je op let denk ik.

Ik vind haar wel leuk en heb geen moeite met haar gedrag :woman_shrugging:

5 likes

Ik heb ook geen moeite met Maroeska, leuk zou ik haar niet noemen maar ik vind haar niet vervelend. Een beetje off-topic maar Cas doet dus de Pabo, ik begrijp dit echt niet? Als leraar moet je de hele dag door praten en luisteren? Of moet die Lieke er dan weer bijstaan? Dat is toch geen doen? Zoveel vraagtekens. Sowieso vraag ik me ook steeds af of zij zich niet telkens stierlijk verveeld en of hij dan haar enige cliënt is etc. En, ik denk een biecht, maar ik deed wat van die handgebaren een aantal keer na. En ik kreeg direct al een soort spierpijn in Mn handen.

2 likes

Ik vroeg me dit ook af, maar ik denk dat hij dan op een school voor dove kinderen zou werken.

7 likes