Heel Holland Bakt 2020-21 (Deel 1)

Die van Anna vond ik ook mooi! Denk dat het best moeilijk is om ‘slordig’ te werken, wanneer je gewend bent om netjes en gestructureerd te werken. Die kleur van Maroesjka was ook echt prachtig!

2 likes

Robert, Janny en Andre zijn te gast bij Jinek! Echt leuk

Heeft er iemand wel eens vanuit het buitenland gekeken? Ik zit zondag in Amerika en ik wil het eigenlijk niet missen haha! Maar geen idee hoe en waar ik het zou kunnen zien!

Met een NPO start plus sowieso wel (tenminste buiten NL in europa)

Ik kijk ook vanuit het buitenland en met een VPN (bijvoorbeeld Hola) kun je het gewoon kijken.

1 like

Dit al gezien? Ik vond Maroeska ook onsympathiek maar dit vind ik wel weer sneu. Mensen laten zich echt kennen door zo een programma, ik bedoel haar Google naam veranderen vind ik echt pesten.

3 likes

Ik wou net hetzelfde posten!
Zou ze verloren hebben en daarom dit een dag voor de finale doen?

1 like

Ja zoiets dacht ik ook wel. Ik denk echt dat Anna gaat winnen tbh

Hoe flauw kun je zijn?

1 like

Ze doen wel meer knip en plakwerk, die scène in een van de eerste afleveringen waarbij Robèrt Ahmed betrapte was ook knip- en plakwerk.
Vind het jammer voor Maroeska, lijkt me heel naar om mee te maken omdat het dus ook haar werk beïnvloed heeft.

1 like

Ik had het gelezen, dit vind ik ook wel heel vervelend voor Maroeska! Ik sprak een van de deelnemers ook voor het programma op televisie was en zij gaf ook aan dat ze best bang was voor hoe Omroep Max het zou knippen en of ze wel leuk over zou komen. Dus dit is misschien toch wel een ding.

Een oud-collega van mij deed mee aan de voorronden en zelfs daarin (ze zat in de promo) werd alles al “leuker” geknipt en geplakt.

Ik denk ook dat Maroeska niet gaat winnen. Inderdaad omdat zij dit bericht nu post. Komt over als een slechte verliezer als je hiermee komt na de grote finale?

Maar verder wel sneu voor haar. Heftig wat sommige mensen over iemand zeggen.

1 like

Mee eens.
Inderdaad niet netjes die reacties, maar vind het ook niet zo sportief om dit naar buiten te brengen. Ik denk dat het wel zo ongeveer algemeen bekend is dat er geknipt en geplakt wordt?

3 likes

Dit had ze ook al weken eerder kunnen doen, want het is niet dat ze nu pas negatief overkomt. Dus of het nu twee dagen voor of twee dagen na de finale is, ik vind de timing überhaupt een beetje typisch.

Ze zitten bij Omroep Max onder een behoorlijk streng contract, dus je hebt ook kans dat ze dit niet eerder naar buiten had mogen brengen!

3 likes

Ooh daar had ik niet aan gedacht. Vind het overigens wel sneu hoor, maar het is toch wel bekend dat de kans bestaat dat je niet zo in beeld komt als je zelf zou willen…

1 like

Ja klopt! Volgens mij kregen ze ook helemaal media training etc. en dat ze je inderdaad voorlichten over de effecten van social media enzo. Er komt denk ik veel meer bij kijken dan we verwachten!

Ik vind het zo jammer dat we hierna Robèrt een tijdje moeten missen. Die man moet een eigen tv-programma krijgen.

10 likes

Sorry als deze poll al is geweest, zag zo gauw alleen de poll van @NInja over wie er moet winnen. Maar wie gaat er denken jullie winnen vanavond?

• Anna
  • Nicole
  • Maroeska

0 stemmers