Yesss heb er zin in! Ik denk dat Anna wint, hoop ook Anna of Nicole. Mijn vriend denkt dat Maroeska gaat winnen.
ik zit al klaar met zelfgebakken cupcakes, heb er zin in!
Ik heb vanmiddag appelcakejes gebakken voor vanavond en ze zijn goed gelukt 
Chocolade carameltaartje alvast uit de koelkast gehaald

Ik heb helaas niet Robert zijn aansnijd skillsâŠ
Dat Heel Holland Schildert lijkt me dus wel echt heel saai om te kijken.
Hoop dat Nicole wint, maar denkt Anna. Die gun ik het verder ook wel, heb niet per se een hele sterke mening.
hahahah heerlijk hoe Maroeska komt aanlopen
Wat heeft Maroeska een sportieve outfit aan ;p ik had haar om de een of andere reden veel degelijker verwacht
Impopulaire mening: ik hoop heel erg dat Anna niet wint.
Anna of Nicole, is me om het even, vind ze allebei goed. Maroeska heeft voor mij niet de gunfactor (aldan niet door montage) en is ook niet veel beter vind ik.
Ik word ook wel eens wakker en denk âTAARTâ maar dan niet om te bakken
Ik hoop dat Maroesjka wint, een icoon. De andere twee zijn we over 3,5 week alweer vergeten joh.
Anna is een vrouw naar mijn leven. Wakker worden en als eerste gedachte âtaartâ hebben.
Ik ben het echt zo met jullie oneens. Ik vind Maroeska leuk en creatief en Anna maar een beetje saai.
Overigens vind ik ze alledrie heel erg goede bakkers, ze zouden ook echt allemaal kunnen winnen als hun baksels vandaag goed uitvallen.
Ik hoop dat Nicole wint! Een boek van haar zou vol leuke, vrolijke baksels staan, denk ik.
Ik ben ook voor Nicole! Anna vind ik ook wel leuk, maar Nicole toch net iets leuker.
Ja hup Nicole! Ook voor mij omdat ze uit Rotterdam komt 

komt door het accent van RobĂšrt
Ik heb nu al het idee dat Maroeska deze aflevering minder kil/gemeen/onsympathiek wordt âgemonteerdâ
André de potloodventer