Heel Holland Bakt 2020-21 (Deel 1)

Anna! Ja is haar ook gegund!

Oke ik vind het wel leuk maar merk eigenlijk dat het me weinig kan schelen haha vorig jaar vond ik het super spannend omdat ik zo voor Hans was.

Leuk! Al ben ik wel benieuwd of ze op bakgebied iets gaat doen. Verwacht van Nicole wel veel eigenlijk te zien, ze is zo’n typische persoon voor een bakblog vind ik.

2 likes

Widm gisteren en nu dit maakt mijn weekend wel extreem stom

1 like

Omg pas nu ik hier teruglees snap ik dat ze gravity taart zeiden ipv graffiti taart. Ik hoorde iemand zeggen over maroes dr taart dat net niet echt een graffiti taart was en dat vond ik nog kloppen ook.

7 likes

Meh ik vond Nicole toch echt het leukste en beste

En dat de anderen meer een groei hebben doorgemaakt

1 like

Mijne ook! Die zei: “die kut Loretta met d’r bekakte stem”. Ik wilde m proberen op te nemen toen die HHB zat af te zeiken, maar was te obvious :sob:

2 likes

Het was zeker een collega, maar ik kan niet uitvinden bij wie hij hoort.

Toch maar eens even vragen welke connecties hij heeft hahahaha

ik vond het toch wel weer leuk hoor dit seizoen. baal er ook van dat ik nu weer een jaar moet wachten want ik kan er toch wel van genieten haha

1 like

Haha mijn vriend zei net ook dat ze ooit het nieuws had gepresenteerd, en ik geloofde het gewoon tot ik dit las :joy:

Had wel verwacht dat Anna zou winnen, al was ik zelf voor Nicole!

1 like

Wat wordt er eigenlijk van je gevraagd bij het inschrijf formulier? Ben nogal benieuwd wat nou echt de eisen voor het meedoen aan dit programma zijn :thinking:

@Vaiana ja dit. En van verschillende categorieën invullen wat het moeilijkste is wat je daarvan gemaakt hebt. Incl foto’s.

1 like

Ik ga de mist in bij vraag 2. Ik denk dat afgerond 0 uur bakken per week niet voldoende is om Robert te ontmoeten.

7 likes

Oef! Nou, ik ga nooit aan dit programma meedoen. Ik wacht wel op de Nerderlandse versie van Nailed It :joy:

7 likes

Lol besef me dit ook pas nadat ik jouw reactie lees, ik dacht dat ze een soort marble effect bedoelde dus snapte al niets van de decoraties

1 like

Pff ik vind het niveau van onze Nederlandse editie echt bedroevend. Overigens is dit het idee van een Gravity Cake, dan hebben die taarten van de dames toch niets met gravity te maken?

image

“Heeft u wel eens gewerkt bij een horecabedrijf of als cateraar? Zo ja, wat was
uw functie, in welke periode werkte u hier, en werkte u er parttime of fulltime?”

Zou deze er expres in zitten n.a.v. het commentaar over Maroeska?

Deze taarten zijn misschien in 2 dagen gemaakt ipv een paar uurtjes. Je kan het niet echt vergelijken.

4 likes

Neeeee jij mag niet mee doen aan Nailed iT! Das voor echte sukkels zoals ik.

Ik had laatst koekjes gemaakt, nou alles ging fout. Had per ongeluk de bakplaat mee voorverwarmd, met nog een brood erop, dus overal rook en verbrande me aan de bakplaat. Ik was vergeten bakpoeder toe te voegen en zout, dus ze waren totaal plat en smaakloos. Ik kreeg het glazuur niet vastig, dus het liep uit.

eindstand: platte koekjes zonder glazuur, vastgeplakt aan de bakplaat en een keuken vol rook :thumbsup:

9 likes