Heel Holland Bakt 2020-21 (Deel 1)

(vanaf 45 min)

Ik vind het eigenlijk wel heel sneu voor Maroeska en ik geloof haar kant van het verhaal wel. Heel veel mensen zie ik op Twitter nu juist zeggen “Oh ik had helemaal geen problemen met haar maar nu ze zich zo negatief uit over HHB is mijn mening veranderd” Dat is zo kinderachtig! Ze komt alleen maar voor zichzelf op dat ze in de show precies haar knorrige stressmomenten hebben uitgepikt terwijl er nog zoveel meer is gebeurd. Ik zou ook van de daken willen schreeuwen dat ik echt wel vriendelijk en behulpzaam ben, in tegenstelling tot wat je ziet. In een aflevering van 1 uur is 2 dagen beeldmateriaal gepropt. Denk dat Andre als presentator ook niet meehelpt in de hele sfeer van het programma. Met zo’n komiek neig je inderdaad naar het kiezen van grappige momenten in plaats van serieuze en leerzame.

2 likes

Ik vind het ook erg sneu. Vooral in de laatste aflevering vond ik haar eigenlijk een best wel leuke kandidaat, bijvoorbeeld in het begin kwam ze hartstikke vrolijk binnen wandelen. Zou zelf in zo’n positie (met stress en tijdsdruk) ook knorrig reageren.

2 likes

Ik vind het ook sneu dat ze er zo erg mee zit, maar als je ooit überhaupt maar 1 “reality” TV programma hebt gekeken weet je toch dat zij uiteindelijk de baas zij en dus de edit bepalen? Dat het voor een programma gaat om scoren zodat er veel mensen kijken en niet om hoe ze jou het meest getrouw kunnen neerzetten, komt een beetje naief over

1 like

Ik vond idd ook wel dat het steeds minder werd, in de eerste afleveringen lieten ze veel stukjes zien waarin ze nogal grumpy leek. Maar in de latere afleveringen ook stukjes waarin ze met de andere kandidaten aan het socializen was waardoor ze wel gewoon normaal leuk op beeld werd gebracht. Sowieso werd ze naar mijn idee minder in beeld gebracht dan de anderen en als je dan alleen van de stomme stukjes ziet.
Het kan dus denk ik wel echt liggen aan hoe ze het monteren.

1 like

Ik vind het oprecht heel sneu voor haar en hoe ze zo behandeld is op Twitter is natuurlijk nooit eerlijk. Maar ik denk wel dat ze gewoon wel echt zo is als hoe ze is laten zien, gewoon niet mega sympathiek uit zichzelf. Ik moet meteen aan Cynthia denken. Heus wel goede bedoelingen en alles maar gewoon uit zichzelf niet super sympathiek en gewoon telkens dingen zeggen en doen die bij andere mensen irritant of vervelend overkomen. En ja, dan wordt je flink geconfronteerd met een iets uitvergrote versie van jezelf op tv en dat is natuurlijk niet leuk. Maar je levert altijd zelf het materiaal en er zit echt wel een kern van waarheid in.

2 likes

Hebben mensen de finale van Great British Bakeoff trouwens ookal gezien? Ben benieuwd naar jullie meningen!

Spoilers over de finale en winnaar

Ik heb me zelf heel erg geërgerd aan Rahul dus toen hij ook nog won vond ik het wel jammer (maar eigenlijk is dat oneerlijk want hij is wel echt een goede bakker ik stoorde me gewoon aan zijn persoonlijkheid)

Ik was zelf voor Kim-Joy!

Is er al een seizoen 10 dan? :grimacing:

1 like

Gaat over seizoen 9!

Nee hoor, dit viel gewoon binnen het seizoen. Ze is vrij om te zeggen wat ze wil en daarom is het ook gepubliceerd. Aan de omroep is een reactie gevraagd en de omroep heeft ook hierop gereageerd.

1 like

Ah jammer haha

Mss is het al gedeeld maar ik moest nog 250 posts bijlezen… Maroeska was op BinnensteBuiten met haar huis. Was leuk om te zien!

2 likes

Toch grappig dat ze opeens overal opduikt

Ik doe deze even omhoog want zondag begint het weer! Heb er echt zin in :smiling_face_with_three_hearts:
@moderators kan de titel aangepast worden naar 2019?

5 likes

:white_check_mark:

1 like

Sneller dan het licht, thanks!! :dizzy:

Jaaa ik heb er zin in!!! Heel holland bakt stelt tenminste niet teleur, in tegenstelling tot Expeditie Robinson

Heeft iemand British bakeoff 2019 ook nog gezien? Weet niet of je het ergens legaal kunt kijken, ik heb gedownload

1 like

Oehh zo snel al :heart_eyes:

Yes eindelijk weer goede tv!

2 likes

Waar?

Kan niet wachten!